BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej. Har skumläst igenom för jag har inte kunnat vara inne här på 2 dagar.
Jag är på äl + 4, skrev nog fel förra gången.
Har en son på 6 och en dotter på 2.
Dom fyller 6/10 och 12/10.. Så jag har mycket att göra så dagarna bara flyger iväg!
Jag har idag varit jätte hängig, inte alls med.
Jag har alltid energi till tusen! Brösten känns då och då och även i tjejområdet. Tänkte testa mig på måndag då det är -4 bim. Har alltid fått + då, tidigare
Dock tveksam till att de funka denna månad pga att jag var tvungen att ta lactal gel. Sista tog jag ett dygn innan samlag.. Vet inte hur länge sådant "stannar"
Äh, jag tror fortfarande på sen äl! Hoppas du återkommer med ett plus imorgon Håller tummarna för dig!
Hej. Har skumläst igenom för jag har inte kunnat vara inne här på 2 dagar.
Jag är på äl + 4, skrev nog fel förra gången.
Har en son på 6 och en dotter på 2.
Dom fyller 6/10 och 12/10.. Så jag har mycket att göra så dagarna bara flyger iväg! ![]()
Jag har idag varit jätte hängig, inte alls med.
Jag har alltid energi till tusen! Brösten känns då och då och även i tjejområdet. Tänkte testa mig på måndag då det är -4 bim. Har alltid fått + då, tidigare ![]()
Dock tveksam till att de funka denna månad pga att jag var tvungen att ta lactal gel. Sista tog jag ett dygn innan samlag.. Vet inte hur länge sådant "stannar" ![]()
Då är vi på samma, tänker också börja testa på måndag. Lycka Till!
Vet inte om det ska finnas med i listan, men jag är 25 år
Äntligen!! Äl-sekret: check! Äl-smärta: check! Positivt äl-test: Nope! Inte än, men mycket starkare på testen, snart kanske jag äntligen kan få min efterlängtade äl :D Tänk om äl faktiskt kommer igång direkt efter missfallet och inte hoppar över 2 månader!! CD 23.
Hjälp! Det ser ut dom två streck, men det ena är svagt så jag tror inte ni skulle se på bild!!!! Tagit två test, testlagrets, visar samma
igår började mensvärken, och aj vad tittarna gör ont! har sprungit t toan flera gånger för att se om tant röd kommit... Men icke! Så tog jag ett test nu när jag kom hem..fatta...
Äntligen!! Äl-sekret: check! Äl-smärta: check! Positivt äl-test: Nope! Inte än, men mycket starkare på testen, snart kanske jag äntligen kan få min efterlängtade äl :D Tänk om äl faktiskt kommer igång direkt efter missfallet och inte hoppar över 2 månader!! CD 23.
Hjälp! Det ser ut dom två streck, men det ena är svagt så jag tror inte ni skulle se på bild!!!! Tagit två test, testlagrets, visar samma
igår började mensvärken, och aj vad tittarna gör ont! har sprungit t toan flera gånger för att se om tant röd kommit... Men icke! Så tog jag ett test nu när jag kom hem..fatta...
Själv ska jag försöka att inte kissa i natt så att jag kan ta ett test imorgonbitti. Inte helt lätt det där.