• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Väntar spänt!!

mystrollet skrev 2014-09-24 07:34:51 följande:

Fortfarande ingen mens. BIM+3.. Massa symptom.. Idag ska jag köra upp inför körkortet sen ska vi åka hem och i morgon får jag äntligen ta test!

• SRMmamma87

Illamående i några dagar nu... Tycker det är för tidigt egentligen (någonstans mellan ÄL+5 och ÄL+1 tror jag), så beror nog på stress. Men man kan ju inte låta bli att tänka att kanske, kanske är det ett symptom...

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-24 07:40:36 följande:

Ja, det kanske jag med har.. Hatar att ältesten tog slut långt innan lixom :s "Börja testa dag tolv" och får inte utslag förrän dag 17. Tvivlar nu om den var positiv för den var inte starkt positiv inom 3min som jag fick höra här nu att den ska va. Meeen ja, jag håller mig till äl den 19 så får vi se ^^ vill inte vänta meeer :D

Jag var ju tvärsäker på att mitt test på dag 15 var positivt, men på dag 16 kom ju teststrecket fram snabbare än kontrollstrecket, så då var det ju utan tvekan positivt. Men temperaturen säger något helt annat. På dag 16 var dessutom min livmodertapp väldigt låg, var ju nästan en plåga att ha sex då, haha. 

Tänkte testa mig den 3/10 först, och vi ska iväg med jobbet den 1-2/10 så förhoppningsvis kan jag hålla mig till den 3:e. 
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-24 07:47:12 följande:

Temphöjning idag, 37.2.

Låter lovande! :D 36,62 var min temp på idag. Igår 36,67 :) 
  • NILE90
    mystrollet skrev 2014-09-24 07:34:51 följande:

Fortfarande ingen mens. BIM+3.. Massa symptom.. Idag ska jag köra upp inför körkortet sen ska vi åka hem och i morgon får jag äntligen ta test!

Lycka till! :D 
  • SecretlyMe

Förresten ; om det står i beskrivning "Kan testas så tidigt som dagen efter utebliven mens" - visst betyder det att den mäter från 50mIu?

• SecretlyMe

Åh vad jag hoppas för dig nu!

Ja, jag plågades oxå av sex under hela äl. Kändes som jag hade ett blåmärke där.. Men starkare orgasmer haha.

Jag vet inte när jag börjar testa, äl +9 kanske (bim-3).

NILE90 skrev 2014-09-24 08:01:35 följande:

Låter lovande! :D 36,62 var min temp på idag. Igår 36,67 :) 

• mystrollet

Har för övrigt alltid legat runt 36.3 typ men nu efter BIM har den legat på 37.2 och igår låg den på 37.4 :o känns ju som de borde va något. Min cykel har för övrigt ALDRIG varit mer än 30 dagar efter ja slutade med p-piller så de känns lovande :)

Tappen är stängd, centrerad typ och hård övriga tappen förutom uppepå där den är mjuk.. Känns även svullen:) svårt det här haha

Svar på tråden BIM September 2014