BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ursäkta infon :-/
Isåfall är vi på samma äl+ :D
Jag förstår ingenting nu!
Hade nyss sex med karln å när vi va klara så har han blod på sig och de rann om mig! Alltså rosarött färskt blod. Jag ska inte ha mens förrän på lördag! Vad kan ha hänt!? Känner mig lite förvirrad...
Vanligtvis är jag jättehungrig på morgonen, men nu mår jag bara illa och känner helt avsmak för att äta på morgonen. Kan ju hoppas att det är av rätt anledning:)
Haha, men jo. Det gjorde ju typ det. Jag stod tur nog bakom ett ganska stort mikroskop så det var mest bara mitt huvud och mina axlar som syntes. Så jag kunde skruva på mig genom smärtan ganska diskret. Heh.
Jag kan ta bort dig från listan om du vill.Jag tror jag förstår lite grand hur du känner. Jag var ett riktigt åskmoln sist. Det är "bara" att tillåta sig själv vara pissigt sur en dag eller två och sen tar man nya tag!Usch då. Jag tror det kan vara viktigt att låta sig själv vara ledsen en dag eller två. Försöker man bara trycka undan det så exploderar man nog till sist. Kämpa på!
Mensen kom nu på morgonen, fan också! Så himla besviken
. Jag har alltid haft en cykel på ca 30 dagar men nu verkar den bli kortare och kortare. Hur sjutton ska man kunna ha koll på ägglossningen då?! Jaja, får köra samma metod som när sonen blev till, sex varje dag!!:-P
Fortfarande ingen mens. BIM+3.. Massa symptom.. Idag ska jag köra upp inför körkortet sen ska vi åka hem och i morgon får jag äntligen ta test!
Åååh, surt!!
Ja, antingen det eller ältest :)
Mensen kom nu på morgonen, fan också! Så himla besviken . Jag har alltid haft en cykel på ca 30 dagar men nu verkar den bli kortare och kortare. Hur sjutton ska man kunna ha koll på ägglossningen då?! Jaja, får köra samma metod som när sonen blev till, sex varje dag!!:-P
Vanligtvis är jag jättehungrig på morgonen, men nu mår jag bara illa och känner helt avsmak för att äta på morgonen. Kan ju hoppas att det är av rätt anledning:)
Ja, det kanske jag med har.. Hatar att ältesten tog slut långt innan lixom :s "Börja testa dag tolv" och får inte utslag förrän dag 17. Tvivlar nu om den var positiv för den var inte starkt positiv inom 3min som jag fick höra här nu att den ska va. Meeen ja, jag håller mig till äl den 19 så får vi se ^^ vill inte vänta meeer :D
Wiie. :) får se det som att jag har två BIM, men ska försöka att inte testa innan...:)