• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Knaappeen, hoppas du inte blev arg på mig?

Tycker det är SJUKT att testlagret inte ens vill erkänna och stå upp för att de gjort fel. Att sitta där och förklara det hela som att det inte är fel på testet utan att man haft en "kemisk graviditet" äcklar mig. Har aldrig köpt från dom och kommer aldrig göra det heller. Bara för att vissa inte råkat ut för det ger inte testlagret mer rätt!!

• VioloLaviose
    NILE90 skrev 2014-09-24 17:13:57 följande:
    Nej det borde det inte vara, bara 140803 som vissa har fått positivt på vatten till och med.
    Okej!
  • VioloLaviose
    SecretlyMe skrev 2014-09-24 19:25:32 följande:

Knaappeen, hoppas du inte blev arg på mig?

Tycker det är SJUKT att testlagret inte ens vill erkänna och stå upp för att de gjort fel. Att sitta där och förklara det hela som att det inte är fel på testet utan att man haft en "kemisk graviditet" äcklar mig. Har aldrig köpt från dom och kommer aldrig göra det heller. Bara för att vissa inte råkat ut för det ger inte testlagret mer rätt!!

Jag håller med dig. Minns jag såg en bild här i testtråden någon som fått positivt på ett och negativt på ett men med samma urin.

Inte ok! De bör definitivt kompenseras!!!

Har aldrig haft problem med testlagret, snarar tvärtom. Så det är verkligen tråkigt att läsa. Usch vad psykiskt påfrestande att plussa falskt. Det är ju inga spökstreck utan klara positiva teststreck
  • NILE90

Har en knepig mensvärk fortfarande..känns mer mot ljumskarna än mot ryggen som det brukar göra för mig vid riktig mensvärk. Tror faktiskt att vi får ett plus den här månaden, kan det inte bara vara torsdag/fredag nästa vecka nuuuu!

• Sawgni

Hej, har följt tråden ett tag och vågar mig nu in i den :) kan någon vara snäll och lägga till mig i BIM-listan då jag sällan har tillgång till dator och vill inte att nåt ska bli knas :p

Snart dags för Att få vetskap om det blev nånting den här månaden!

BIM 29/9 Sawgni, 3: e barnet och 3:e försöket

• eaaak

Första barnet 22 år dvs.92a

Testade positivt på Bim+2 den 22 september :)

• gabriellap

Fortfarande ingen mens här , min tjejmage känns uppsvullen och idag har jag varit så trött men tröttheten kan lika gärna bero på det deppiga väder Stockholm bjuder på :)

• SecretlyMe

Ja absolut. Tycker det är fegt av ett företag att inte erkänna sina misstag. Tycker sånt är snorkigt och avskyvärt beteende.

Ja men visst, tydligt positiva. Därför det gör ont att se hur tjejer som fått lycka att nedslås på det viset :(

VioloLaviose skrev 2014-09-24 19:43:41 följande:

Jag håller med dig. Minns jag såg en bild här i testtråden någon som fått positivt på ett och negativt på ett men med samma urin.

Inte ok! De bör definitivt kompenseras!!!

Har aldrig haft problem med testlagret, snarar tvärtom. Så det är verkligen tråkigt att läsa. Usch vad psykiskt påfrestande att plussa falskt. Det är ju inga spökstreck utan klara positiva teststreck

• SecretlyMe

Nej men sluta! Iih hoppas du har rätt, jag håller tummarna hååårt!

NILE90 skrev 2014-09-24 19:50:05 följande:

Har en knepig mensvärk fortfarande..känns mer mot ljumskarna än mot ryggen som det brukar göra för mig vid riktig mensvärk. Tror faktiskt att vi får ett plus den här månaden, kan det inte bara vara torsdag/fredag nästa vecka nuuuu!

• sjl89

Hejsan :) hoppas det är okej att jag hoppar in såhär på slutspurten :p har bim allt från idag tom lördag 27/9. Är på dag 28 idag men har en cykel på 28-31 dagar så vi får väl se. Vore ju kul om dottern kunde få ett syskon snart :D

Svar på tråden BIM September 2014