• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • FiiaN
    camifranky skrev 2014-09-24 13:52:19 följande:

Bara att köra på ;) vet du hur lång lutealfas du har? Vi kanske har bim typ samtidigt :)

Hahah ska försöka locka på killen när han kommer hem :) Vi körde dock igår, men kanske ska köra idag med för att vara på den säkra sidan :)

Hmm nja, asså har tidigare haft en cykel på 21 dagar, men denna gång blev det 29. Har alltid haft en regelbunden cykel men kanske blev annorlunda när jag slutade med mina p-piller :)
    Så antingen har jag BIM 5-6/10 eller så blir det 12-13/10.
  • hannap90
    Carerra skrev 2014-09-24 13:35:45 följande:

Nu börjar det bli outhärdligt att vänta. Är på BIM -4 eller -5 idag, ÄL +9 el 10. 
    Hade ju tänkt vänta tills på måndag..Lite svagt molande värk i magen och hård i magen sedan i lördags. Vill inte testa för tidigt och blir besviken. Hur går det för er andra som har BIM söndag/måndag/tisdag?

Jag har bim på tisdag nästa vecka. Jag känner mig väldigt trött och illamående till och från. Känner du någonting?
  • ÄlskarMina

Bim +1 idag och ingen mens eller plus. Tror ju mer på att mensen är lite sen.

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • Carerra
    hannap90 skrev 2014-09-24 14:25:38 följande:
    Jag har bim på tisdag nästa vecka. Jag känner mig väldigt trött och illamående till och från. Känner du någonting?
    Bara en känsla av att jag är lite "tung" i tjejmagen. Inget illamående, inga ömma bröst. Förra månaden kändes det som om brösten höll på att sprängas och det vara ju bara falskt alarm. När jag var gravid med dottern så hade jag just inga symptom innan plus. När börjar du testa?
  • hannap90
    Carerra skrev 2014-09-24 15:04:18 följande:
    Bara en känsla av att jag är lite "tung" i tjejmagen. Inget illamående, inga ömma bröst. Förra månaden kändes det som om brösten höll på att sprängas och det vara ju bara falskt alarm. När jag var gravid med dottern så hade jag just inga symptom innan plus. När börjar du testa?
    Okej :) jag är orolig att man bara inbillar sig. Jag tänkte testa imorgon eller på fredag, man är ju så dumt otålig :) när tänkte du börja testa? När plussade du med din dotter? :)
  • Carerra
    hannap90 skrev 2014-09-24 15:16:50 följande:
    Okej :) jag är orolig att man bara inbillar sig. Jag tänkte testa imorgon eller på fredag, man är ju så dumt otålig :) när tänkte du börja testa? När plussade du med din dotter? :)
    Jag minns faktiskt inte, men tror att jag hade passerat BIM. Hade inte testat något innan utan fick plus första gången jag testade :)
  • hannap90
    Carerra skrev 2014-09-24 15:35:11 följande:
    Jag minns faktiskt inte, men tror att jag hade passerat BIM. Hade inte testat något innan utan fick plus första gången jag testade :)
    Okej :) skönt det så slipper man både bli orolig och otålig, haha. Hade du också bim 30/9?
  • Carerra
    hannap90 skrev 2014-09-24 15:50:54 följande:
    Okej :) skönt det så slipper man både bli orolig och otålig, haha. Hade du också bim 30/9?
    BIM 28 el. 29. Hade positivt ÄL-test på kvällen den 13:e men lika starkt vid 14 tiden dagen efter. Så jag är osäker om ägglossning var 14:e el 15:e. Ska försöka låta bli imorgon och vänta tills fredag åtminstone :)
  • hannap90
    Carerra skrev 2014-09-24 16:09:37 följande:
    BIM 28 el. 29. Hade positivt ÄL-test på kvällen den 13:e men lika starkt vid 14 tiden dagen efter. Så jag är osäker om ägglossning var 14:e el 15:e. Ska försöka låta bli imorgon och vänta tills fredag åtminstone :)
    Har inte testat såna ÄL-test. Men vi får hålla tummarna :) blir det inget denna månaden skall vi nog också göra äl-test för att vara säkra :)
Svar på tråden BIM September 2014