• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-23 17:52:30 följande:

Ååååh vad väntan är olidlig. Mensvärk varje dag, tempen blev låg imorse, väldigt mycket vattniga flytningar och en enorm känsla att jag är gravid..

Åååhw, hoppas att dina känslor stämmer! :)
  • hannap90

Ååååh vad väntan är olidlig. Mensvärk varje dag, tempen blev låg imorse, väldigt mycket vattniga flytningar och en enorm känsla att jag är gravid..

Känner samma här!! När har du bim? :)
  • Fian88
    Manelma skrev 2014-09-23 17:43:49 följande:
    Jag fick svagt på fredag med testlagrets o tog då en digital som visade inte gravid. På söndag tog jag ännu ett test och den visade Gravid inom några sekunder, så ge det någon dag närmare bim så vet du! smile1.gif
    Låter bra! Hoppas det blir samma för mig Ska ta ett imorgon bitti faktiskt, är det positivt så vill jag kunna överraska sambon när han kommer hem
  • SecretlyMe

SRMmamma87 och NILE90, tack! <3

Hannap90, jag har bim 1/10, det står i bimlistan :)

hannap90 skrev 2014-09-23 18:11:22 följande:

• SecretlyMe

Hoppas för dig oxå!

hannap90 skrev 2014-09-23 18:11:22 följande:

• Milie

Idag var en lite speciell dag. Jag hade mikroskopi-redovisning på ett snitt från livmodern och stod och pratade ägglossning och tillväxt av livmoderslemhinnan. Samtidigt som jag står där och pratar och vi har kommit lite off-track och pratar om varför mens gör ont så börjar det värka som fasiken. Då nämnde jag lite i förbifarten att vissa faktiskt har ont vid ägglossning också.. Hah. Kändes så fult att det skedde precis då. 

Jag glömde hur som helst ta ÄL-test idag, men jag får väl kolla imorgon. Det är då det brukar slå positivt.

Vad gäller listan så är det inte så mycket att gnälla om. Svara istället på om det är en okej regel att sätta, d.v.s. att man låter folk vara kvar tills BIM passerat med fyra dagar. Då behöver man ju inte fundera. Och vad gäller att hitta den nyaste listan så är det väl inte alltför jobbigt att kolla sidan ut då man hittat en lista för att försäkra sig om att det inte finns nyare versioner?

• kasovi
    Milie skrev 2014-09-23 18:48:43 följande:

Idag var en lite speciell dag. Jag hade mikroskopi-redovisning på ett snitt från livmodern och stod och pratade ägglossning och tillväxt av livmoderslemhinnan. Samtidigt som jag står där och pratar och vi har kommit lite off-track och pratar om varför mens gör ont så börjar det värka som fasiken. Då nämnde jag lite i förbifarten att vissa faktiskt har ont vid ägglossning också.. Hah. Kändes så fult att det skedde precis då. 

Jag glömde hur som helst ta ÄL-test idag, men jag får väl kolla imorgon. Det är då det brukar slå positivt.

Vad gäller listan så är det inte så mycket att gnälla om. Svara istället på om det är en okej regel att sätta, d.v.s. att man låter folk vara kvar tills BIM passerat med fyra dagar. Då behöver man ju inte fundera. Och vad gäller att hitta den nyaste listan så är det väl inte alltför jobbigt att kolla sidan ut då man hittat en lista för att försäkra sig om att det inte finns nyare versioner?

Haha! Kul om det märktes också ;)

Jag tycker din idé om listan låter bra!

Jag verkar ha hamnat på listan igen trots att jag fick mens igår och inte hann med nåt andra försök :o
  • Pyret 85

NU är det din tur!!!!
  • Pyret 85

Håller mig lite i bakgrunden för tillfället... en mens har aldrig känts såhär jobbig när den kommit förrut. Och jag vill inte föra över min bitterhet i tråden så därför låter jag hellre bli att skriva.

Svar på tråden BIM September 2014