BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag vågar mig på ett grattis iaf :)
Båda lot 140803
Översta - vatten
Nedersta riktig graviditet
Så alla test visar inte falska resultat!
Båda lot 140803
Översta - vatten
Nedersta riktig graviditet
Så alla test visar inte falska resultat!
Jag har startat en tråd om bara dessa stickor om ni vill bidra med er info där 
va lite försiktiga med att låta killar kissa på graviditetstester, vet inte alls om det är sant, men har läst att testikelcancer KAN visa sig om. men iofs så kanske det är bra att få veta också men har inga grunder eller forskningar på det jag skriver nu!
va lite försiktiga med att låta killar kissa på graviditetstester, vet inte alls om det är sant, men har läst att testikelcancer KAN visa sig om. men iofs så kanske det är bra att få veta också men har inga grunder eller forskningar på det jag skriver nu!
Vill gärna vara kvar i tråden men eftersom min mens blivit väldigt oregelbunden har jag ingen aning om när nästa bim är. Men i slutet av oktober nån gång!
Det stämde för dig, jättekul! Men andra har tyvärr andra erfarenheter. Tycker det är dumt att nonchalera.
Att du fått bra upplevelser av testlagret täcker tyvärr inte de som fått falskt positivt. Att få positivt både på gravsticka och ältest och veta att man INTE är gravid vill jag gärna ha en vettig förklaring på.
Onödigt att försvara ett företag som inte kan stå upp för sina misstag.
Alltså det här med testlagrets test har ju exploderat utom proportioner. Jag har säkert handlat 100 test från dom sen vi börjat försöka i april och helt allvarligt man får inte några konstiga streck om inte det verkligen är något som sker i livmodern. Jag fick suuuuuper duper ljust streck nån gång ibland men det var torkstreck som jag även lyckats fått på annat test (grönt skaft). Men när det verkligen var på riktigt ja då blev det rosa, och det blev starkare o starkare i nyans för varje dag. Så att dissa dessa stickor bara för att några personer inte fått gravid på digitala efter ett streck är o ta i. Jag har både haft och har fortf lott nr som alla varnar för och den visar mitt plus precis som alla andra tester jag tagit. Jag vet att jag är gravid, och har tagit test varje dag för att se hur det mörknar. Det gör det med testlagrets. För 2 år sedan gjorde jag samma sak när jag väntade sonen. Har under tiden jag köpt från dom sen juni inte upplevt att jag fått någon reaktion på stickorna eller falska positiva. Men när det verkligen tog sig så stärktes teststrecket varje dag.