BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Gick inte så bra att låta bli att testa :( BIM -4 idag. Tycker mig kunna se en skugga på CB men det är nog bara inbillning. Brukar man få skuggor på CB?
Skriver som en kratta idag Haha
Tjejer... Ni som jobbar inom vården ( eller omsorg typ med utåtagerande patieenter/boende som demenssjuka bland annat eller på psyk) och har varit gravida förr .. Hur länge kunde/fick ni jobba?
Och där kom plötsligt mensen. Tror jag låser in mig och grinar en stund. Eftersom jag hade utslag på ÄL test 13 & 14 så innebär ju det här att jag har en luteal fas på 10-11 dagar. Innebär det här ett problem kanske? Så less man blir..
Jag gillar womanlog just nu bäst men jag skulle iofs börja tempa om det inte tog sig denna månaden . Ska kika på den appen !
Just i början krävs väldigt hårt våld mot magen för att det skulle skada fostret menar jag. Tror jag. Det är ju så inbäddat och skyddat.. Men jg förstår hur du tänker.
Och jag måste fråga er!!!
Ska iväg till Ullared och Gekås snart, typ dagen innan bim... Har några bekymmer då..
Tänkte testa mig på söndagen innan vi åker men så blir jag bekymrad. Om det är
Positivt vill jag ju köpa något litet till bebis (ja jag är en sådan som inte kan hålla mig haha) men mina reskompanjoner får absolut inte veta. Vad ska man säga?
Är det negativt tänkte jag köpa test där, de har ju twstlagrets (kollar ju givetvis lotnr) och det är ju ÄNNU svårare att bortförklara?
Vi åker sällan till Gekås och kommer antagligen inte åka dit innan nästa höst och då hoppas vi ju bebis har ankommit :o