BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Okej. Hoppas att det är nåt då. Jag har vita vattniga flytningar.
Jag känner ju något mot ljumskarna hela tiden. Det är inte lika starkt som mensvärk och det kommer och går. Vaknade idag av att det kändes som svag träningsvärk där nere när jag skulle upp från sängen. Lite krämiga flytningar har jag haft de senaste två dagarna, annars inget annat.
Haha håller med, drygt med telefon ibland alltså ;)
Såhär ser det ut hos mig, haft massa sex fram till ägglossning. Blev sjuk i tisdags givetvis men vi fixade ett halvdant umgänge på kvällen...
Men så blev det inget igår alls, men det står att fertiliteten sträcker sig till och med fredag? 
Såhär ser det ut hos mig, haft massa sex fram till ägglossning. Blev sjuk i tisdags givetvis men vi fixade ett halvdant umgänge på kvällen...
Men så blev det inget igår alls, men det står att fertiliteten sträcker sig till och med fredag?
Jag har samma app, och enligt den sträcker sig min fertilitet till idag. Tycker den har med onödigt många fertilitetsdagar. Men jag hade hursomhelst ÄL i fredags, baserat på temperatur och ÄL-tester. Vi hade senast sex i söndags, har liksom inte hunnit med det nu under veckan.
Enligt FertilityFriend är det högst chans att bli gravid om har sex varje dag från 3 dagar innan ÄL till ÄL+1. :)
Ja äl+1 och det fick vi Inte med igår :( förra månaden hade vi bara till äl-1 och det tog sig inte.. Undra hur viktig Dagen efter ägglossning är ..
Gaaaahhhhhhhhhh varför är man så knäpp?
Testade imorse igen, såhär såg testet ut

Ja äl+1 och det fick vi Inte med igår :( förra månaden hade vi bara till äl-1 och det tog sig inte.. Undra hur viktig Dagen efter ägglossning är ..
Gaaaahhhhhhhhhh varför är man så knäpp?
Testade imorse igen, såhär såg testet ut
Det där är ju ett tydligt plus, men om det är från samma LOT så hade jag fortfarande tagit ett test av ett annat märke.
Men det bådar ju gott med tanke på att du är så många dagar över BIM. Men som sagt, för att vara på den säkra sidan! :)
Håller tummarna för att det är ett äkta plus! 
Skriver som en kratta idag Haha
Tjejer... Ni som jobbar inom vården ( eller omsorg typ med utåtagerande patieenter/boende som demenssjuka bland annat eller på psyk) och har varit gravida förr .. Hur länge kunde/fick ni jobba?
Har inte hunnit iväg till Apoteket innan jobbet men sambon ska försöka smita iväg o köpa så ja kan ta ett innan vi öppnar restaurangen