BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Han jobbar så långa dagar så han somnar vart som helst, på dotterns kalas somnade han sittandes i soffan ![]()
Hahaha det låter som mig, kan göra vad som helst bara för att få sova medan sambon gör typ vad som helst för att få ha sex. Haha.
Det är helt sjukt vad jag älskar min säng, det är den bästa möbeln jag någonsin köpt. Somnar så fort jag lägger mig i den. Så därför får vi prioritera att ha sex på helgmornar/förmiddagar eller efter jobbet på vardagarna, annars hinner jag somna.
Han jobbar så långa dagar så han somnar vart som helst, på dotterns kalas somnade han sittandes i soffan ![]()
Jag älskar också å sova!
dottern har alltid sovit 18;30-7-9 ca..utan avbrott. Men jag har fått sömnproblem å vaknar flera ggr per natt. Nu på vintern lugnar det ner sig på karlns jobb så då lär jag se han oftare! ![]()
Hahah, okej det var kanske snäppet värre än mig. Jag jobbar ju "normala" tider 8-17. Har bara en förkärlek för sömn ;)
Jag älskar också å sova!
dottern har alltid sovit 18;30-7-9 ca..utan avbrott. Men jag har fått sömnproblem å vaknar flera ggr per natt. Nu på vintern lugnar det ner sig på karlns jobb så då lär jag se han oftare! ![]()
Igår var första mensfria dagen så nu ska jag hoppa på min sambo igen! Tyvärr kommer hans bror på besök idag, men hoppas lite att han inte stannar så länge. Dels är det ju Bonde söker Fru på TV ikväll, och dels för att lite mys inte hade skadat.
Är inne på 5:e dagen med Apiforce också. Märker ingen skillnad än, håller bara tummarna för att de inte ska rubba cykeln.
Bisolvon blev det också denna månad, mest för att jag låter som en gammal karl på morgonen med slemhosta.
Tempar gör jag också, bestämde mig för att köra det fullt ut. Tycker det är så sjukt intressant hur kroppen fungerar under en menscykel. Haha.
Hur går det för er andra? Någon som närmar sig ÄL eller BIM? :)
Åh Milie! Grattis! Underbart att du äntligen fick ditt plus!!
Jag undrar också vad som får er att känna er utanför?
Senast imorse när jag va inne så tänkte jag att jag undrar vart alla tagit vägen då tråden har varit så tyst.
Här verkar inte ÄL vilja komma. Nu har jag istället lite vita krämiga flytningar istället för genomskinliga. jag blir tokig....
Tack, tack! Vad söta ni är. Det sista jag flikar in är att jag den här cykeln käkade Bisolvon och höll mig från godis och annat sött från ett par dagar innan ÄL till BIM. Men jag tror mest att det bara var min tur egentligen. Jag behövde sju slag med tärningen för att få rätt siffra.
Kram och lycka till allihop!
Ååh då är det snart dags för testande för din del alltså :D
Jag är inne på andra månaden med FF. Så jag kikar i er tråd om Tempning/FertilityFriend ibland också ;)