• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • JOLI
    Fian88 skrev 2014-10-09 15:37:40 följande:
    Vet inte om det är till någon tröst men en bekant till mig och hennes man var tvungna att göra IVF då han inte kunde få barn på "naturlig" väg. Eftersom hon var, precis som du, helt ok så gick det på första försöket båda gångerna. Oftast går det lättare om kvinnan är utan problem så att säga! 
    Åh jag hoppas det kommer gå så lätt för oss också! Det lös upp vår dag en hel del! Ett litet mirakel såhär efter snart 1,5 års aktivt försökande hade ju inte varit fel. Åh som jag hoppas och längtar efter vår tur, om den lyckas bli av. Får fjärilar i magen bara av tanken
  • Nostalgity

Får man ibte alltid äl när testerna ger färg? Är helt ny på äl fronten testar dock inte själv.

Pyret 85 skrev 2014-10-09 18:31:27 följande:

Förhoppningsvis ÄL på gång iaf. Starkare än de senaste dagarna.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Nostalgity

Vem i denna tråd står näst på tur å ska grav-testa sig?

• NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-10-09 18:31:27 följande:

Förhoppningsvis ÄL på gång iaf. Starkare än de senaste dagarna.

I morgon får du säkert positivt! :)

Jag är på dag 8 idag och gjorde ett ÄL-test som var förvånansvärt starkt. Brukar ibland vara det direkt efter mens, men min mens slutade ju för 3-4 dagar sen. Kan kanske bero på apiforcen...
  • Pyret 85
    Nostalgity skrev 2014-10-09 19:22:41 följande:

Får man ibte alltid äl när testerna ger färg? Är helt ny på äl fronten testar dock inte själv.

för att testet ska vara positivt så ska test-strecket vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket.
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-09 19:40:51 följande:
    I morgon får du säkert positivt! :)

Jag är på dag 8 idag och gjorde ett ÄL-test som var förvånansvärt starkt. Brukar ibland vara det direkt efter mens, men min mens slutade ju för 3-4 dagar sen. Kan kanske bero på apiforcen...
    då har vi kanske BIm samtidigt

Mitt BIM kommer ju flyttas nu beroende på när jag får ÄL. Låter det stå som det gör i BIM-listan tills jag vet säkert.
  • MCLRBL

Jag har ingen aning om när ÄL eller BIM är längre.. Hade ovanligt lång cykel förra gången, har aldrig hänt förut. Hade "konstig" mens också.. Blödde typ en gång om dagen i en vecka, jätte konstigt. Behövde inte ha tampong utan det kom verkligen en gång om dagen, lite.. Så nu vet jag inte hur jag ligger till! Men vi kör på och hoppas vi prickar rätt, så får jag hoppas att cykeln vill bli som den brukar igen..

• Lizzie09
    Nostalgity skrev 2014-10-09 19:23:23 följande:

Vem i denna tråd står näst på tur å ska grav-testa sig? smile1.gif

Jag tänkte testa på söndag, har BIM på måndag :)
  • SRMmamma87

Nu är jag tillbaka. Mensen är över för denna gången och vi böjar med nästa vända SMEP nu ikväll. Femte försöket.

Var på begravning för min morfar igår. Sista i den generationen som gått bort så ni är vi bara två generationer i min närmaste familj. Mamma har tre syskon som alla har barnbarn. Två av dem väntar ännu ett barnbarn, en kusin och en partner till kusin var höggravida på begravningen. Så samtal om barnbarn och om julfirande kom upp. Hoppas hoppas hoppas sååååå att vi har ett litet frö i magen tills jul. Vet inte vad jag ska göra annars faktiskt känns stressande att det bara finns två chanser kvar att det tar sig innan jul. Tekniskt sätt tre, men BIM är efter julafton i December.

Hur många har lämnat gruppen nu? Verkar vara ett litet gäng kvar? Kanske dags att uppdatera BIM listan till endast de som finns kvar om någon orkar det.

Kram alla

Svar på tråden BIM September 2014