• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Gummsan

Föresten någon som vet om jag ska sluta med munkpeppar agnus cactus eller fortsätta?

• Paulas mamma

Nu e jag tillbaka på FL efter några veckors paus. Det blir lite intensivt och något stressande att hänga här jämt. Den senaste månaden har jag prioriterat träningen och kosten, det har varit riktigt skönt utan press på bäbisverkstad. Nu har äl precis passerat (testat med äl test) och vi har fått till flera bra mysstunder. Så nu är det bara att hoppas det tar sig. Hur går det härinne för alla?

• Fia90

Nu är mensen slut igen! Första "riktiga" sedan pillerslut och gud så vidrig den var. Hade glömt hur ont det gör. Fosterställning och klökningar delux.

Men NU blir det bebis minsann, oktober ska det hända! :)

Har inget BIM ännu eftersom jag inte vet hur långt jag har mellan mens och äl men vet att det är 11-12 dagar mellan äl och mens så BIM-datum kommer när jag testat fram äl-dagen men gissar på slutet av oktober :)

• tillklaras

Men ååh, jag blir så ledsen. Neg på äl+10 och jag antar att försök nr 8 misslyckats den med:( jag blir helt psykad av detta!

Tänk om jag bara kunde ta det lugnt och ta det som fet kommer!

Jag tar en paus från forumvärlden och hoppas att det får mig att slappna av lite.

Stor kram till er alla!<3

• Milie
    Paulas mamma skrev 2014-10-07 09:46:15 följande:

Nu e jag tillbaka på FL efter några veckors paus. Det blir lite intensivt och något stressande att hänga här jämt. Den senaste månaden har jag prioriterat träningen och kosten, det har varit riktigt skönt utan press på bäbisverkstad. Nu har äl precis passerat (testat med äl test) och vi har fått till flera bra mysstunder. Så nu är det bara att hoppas det tar sig. Hur går det härinne för alla?

Välkommen tillbaka! Ja, det kan bli ett stressmoment tyvärr men då är det ju bra att man gör som du gjort och pausar lite. Här inne kämpas det på som vanligt. Hoppas avstressningen gjorde susen för er!
  • Paulas mamma
    Milie skrev 2014-10-07 11:51:28 följande:

Välkommen tillbaka! Ja, det kan bli ett stressmoment tyvärr men då är det ju bra att man gör som du gjort och pausar lite. Här inne kämpas det på som vanligt. Hoppas avstressningen gjorde susen för er!

Ja på nåt konstigt sätt känns det som detta kanske är DEN gången då det blir nåt. Varit så skönt att tänka på annat än bäbisar. Även om jag drömt om bäbisar och plus nästan varje natt :)
  • Pyret 85

Nähä flytningarna kom aldrig igång ordentligt och fortfarande negativa ÄL-test. Jag blir galen. Dag 18 idag. Vi fortsätter dock mysa till det minst varannan dag iaf så lär ju inte missa ÄL ändå.

• NILE90

Nu på eftermiddagen fick jag ett lugn inom mig med det här med barn. Det kommer liksom när det kommer. Jag kan inte stressa fram ett barn utan när det händer så händer det. Det är bara dumt av mig att gå runt pch vara avundsjuk på alla andra som har barn eller är gravida när jag vet att jag också någon dag kommer få ett barn. Det känns bara bra nu, på något sätt så känns det kul igen.

Fullt fokus på träning, jobb och flytt. Även fast jag flera gånger till kommer känna att det är orättvist så känns det ändå bra att veta hur jag känner nu. Det har varit väldigt fel av mig att stanna livet nu i väntan på barn, jag har liksom tänkt att "det kan jag inte göra för jag är säkert gravid då" om flera saker som skett.

Nu ska jag bara försöka njuta av hösten och allt nytt som det innebär med husköp. :)

• eagle87
    NILE90 skrev 2014-10-07 15:59:35 följande:

Nu på eftermiddagen fick jag ett lugn inom mig med det här med barn. Det kommer liksom när det kommer. Jag kan inte stressa fram ett barn utan när det händer så händer det. Det är bara dumt av mig att gå runt pch vara avundsjuk på alla andra som har barn eller är gravida när jag vet att jag också någon dag kommer få ett barn. Det känns bara bra nu, på något sätt så känns det kul igen.

Fullt fokus på träning, jobb och flytt. Även fast jag flera gånger till kommer känna att det är orättvist så känns det ändå bra att veta hur jag känner nu. Det har varit väldigt fel av mig att stanna livet nu i väntan på barn, jag har liksom tänkt att "det kan jag inte göra för jag är säkert gravid då" om flera saker som skett.

Nu ska jag bara försöka njuta av hösten och allt nytt som det innebär med husköp. :)

Åh va bra att du känner så. Hoppas känslan håller i sig. Kram
  • Zora
    NILE90 skrev 2014-10-07 15:59:35 följande:

Härligt!! Försök inte bara hålla kvar känslan utan njut och fokusera på allt roligt och positivt
Svar på tråden BIM September 2014