• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Fian88

Jag tror ju som sagt att min ägglossning var i söndags. Nu har jag mjölkvita vattninga flytningar (ursäkta infon), har läst runt lite och det jag hittar säger att man ska ha gryniga lite slemmiga flytningar efter äl. Vet ni hur det funkar eller det är helt enkelt individuellt? 

• NILE90
    Fian88 skrev 2014-10-08 14:43:21 följande:

Jag tror ju som sagt att min ägglossning var i söndags. Nu har jag mjölkvita vattninga flytningar (ursäkta infon), har läst runt lite och det jag hittar säger att man ska ha gryniga lite slemmiga flytningar efter äl. Vet ni hur det funkar eller det är helt enkelt individuellt? 

Jag tror sånt där är individuellt. Jag har aldrig haft synliga ÄL-flytningar utan alltid lite lotion/mjölk/slem eller vad man ska säga och dom märker jag först efter ÄL. Fram till ÄL känner jag mig relativt torr i alla fall, svårt att se skillnad på utlösning och flytningar för mig så jag har aldrig reflekterat så mycket över när jag har vad. 
  • Zora
    NILE90 skrev 2014-10-08 14:39:29 följande:

Ååh då är det snart dags för testande för din del alltså :D 

Jag är inne på andra månaden med FF. Så jag kikar i er tråd om Tempning/FertilityFriend ibland också ;) 

Ja, egentligen brukar jag faktiskt vänta till Bim och kolla om mensen kommer (vilket den gjort hittills) men nu är jag lite sugen på att testa innan Bim, även fast jag vet att det troligen inte visar något Frågan är bara vilken dag jag ska ta... När är det egentligen rimligt att man iallafall kan få ett pyttestreck om det skulle vara något?
  • NILE90
    Zora skrev 2014-10-08 14:59:18 följande:
    Ja, egentligen brukar jag faktiskt vänta till Bim och kolla om mensen kommer (vilket den gjort hittills) men nu är jag lite sugen på att testa innan Bim, även fast jag vet att det troligen inte visar något Frågan är bara vilken dag jag ska ta... När är det egentligen rimligt att man iallafall kan få ett pyttestreck om det skulle vara något?
    ÄL+10 har jag haft som gräns. Men då har jag en lutealfas på 13 dagar oftast. Men den här gången ska jag minsann också vänta tills BIM. :P 
  • Nostalgity

För min del är lr var de så att ni var ett gäng som kommenterande varandras hela tiden och en annan som inte var inne varje dag, när man sen skrev något lr frågade något och försökte hänga på... Så blev man mer lr mindre ignorerad

Pyret 85 skrev 2014-10-08 14:28:19 följande:

Jag undrar också vad som får er att känna er utanför?

Senast imorse när jag va inne så tänkte jag att jag undrar vart alla tagit vägen då tråden har varit så tyst.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Zora
    NILE90 skrev 2014-10-08 15:16:56 följande:

ÄL+10 har jag haft som gräns. Men då har jag en lutealfas på 13 dagar oftast. Men den här gången ska jag minsann också vänta tills BIM. :P 

Då skulle jag egentligen kunna testa i morgon... Men jag låter bli tror jag. Kanske väntar till på lördag iallafall. Då är det ju antingen Bim eller Bim -2
  • NILE90
    Nostalgity skrev 2014-10-08 15:23:13 följande:

För min del är lr var de så att ni var ett gäng som kommenterande varandras hela tiden och en annan som inte var inne varje dag, när man sen skrev något lr frågade något och försökte hänga på... Så blev man mer lr mindre ignorerad

Det är ju säkert inte med mening om som du blivit ignorerad. När det är många som skriver så försvinner man fort i flödet om man själv inte är inne och skriver ofta. 

Jag lovar i alla fall att bättra mig :) 
  • SecretlyMe

Känner att jag vill försvara mig... Jag svarar inte på de som ställer frågor om sånt jag inte kan ett dugg om. Tex om någon frågar om temp, om bligravid-metoder m.m. Jag har ingen kunskap i det.

För att svara på din fråga då tog mensen slut idag :) 6e försöket nu.

Nostalgity skrev 2014-10-08 15:23:13 följande:

• Nostalgity

Nä de förstår jag att man inte svarar på om man ibte har nå erfarenheter inom ämnet. Vilka metoder har ni?

SecretlyMe skrev 2014-10-08 16:06:08 följande:

Känner att jag vill försvara mig... Jag svarar inte på de som ställer frågor om sånt jag inte kan ett dugg om. Tex om någon frågar om temp, om bligravid-metoder m.m. Jag har ingen kunskap i det.

För att svara på din fråga då tog mensen slut idag :) 6e försöket nu.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
Svar på tråden BIM September 2014