BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag tror ju som sagt att min ägglossning var i söndags. Nu har jag mjölkvita vattninga flytningar (ursäkta infon), har läst runt lite och det jag hittar säger att man ska ha gryniga lite slemmiga flytningar efter äl. Vet ni hur det funkar eller det är helt enkelt individuellt?
Jag tror ju som sagt att min ägglossning var i söndags. Nu har jag mjölkvita vattninga flytningar (ursäkta infon), har läst runt lite och det jag hittar säger att man ska ha gryniga lite slemmiga flytningar efter äl. Vet ni hur det funkar eller det är helt enkelt individuellt?
Ååh då är det snart dags för testande för din del alltså :D
Jag är inne på andra månaden med FF. Så jag kikar i er tråd om Tempning/FertilityFriend ibland också ;)
För min del är lr var de så att ni var ett gäng som kommenterande varandras hela tiden och en annan som inte var inne varje dag, när man sen skrev något lr frågade något och försökte hänga på... Så blev man mer lr mindre ignorerad ![]()
Jag undrar också vad som får er att känna er utanför?
Senast imorse när jag va inne så tänkte jag att jag undrar vart alla tagit vägen då tråden har varit så tyst.
ÄL+10 har jag haft som gräns. Men då har jag en lutealfas på 13 dagar oftast. Men den här gången ska jag minsann också vänta tills BIM. :P
För min del är lr var de så att ni var ett gäng som kommenterande varandras hela tiden och en annan som inte var inne varje dag, när man sen skrev något lr frågade något och försökte hänga på... Så blev man mer lr mindre ignorerad ![]()
Tråkigt att ni känner er ignorerade. Inget någon gjort medvetet.
Känner att jag vill försvara mig... Jag svarar inte på de som ställer frågor om sånt jag inte kan ett dugg om. Tex om någon frågar om temp, om bligravid-metoder m.m. Jag har ingen kunskap i det.
För att svara på din fråga då tog mensen slut idag :) 6e försöket nu.
För min del är lr var de så att ni var ett gäng som kommenterande varandras hela tiden och en annan som inte var inne varje dag, när man sen skrev något lr frågade något och försökte hänga på... Så blev man mer lr mindre ignorerad
Nä de förstår jag att man inte svarar på
om man ibte har nå erfarenheter inom ämnet. Vilka metoder har ni?
Känner att jag vill försvara mig... Jag svarar inte på de som ställer frågor om sånt jag inte kan ett dugg om. Tex om någon frågar om temp, om bligravid-metoder m.m. Jag har ingen kunskap i det.
För att svara på din fråga då tog mensen slut idag :) 6e försöket nu.