• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    Lizzie09 skrev 2014-10-16 10:56:03 följande:
    Den är ungefär som en vanlig mens, fast mer klar röd/rosa och utan klumpar. Har inte heller haft någon mensvärk som jag brukar ha. Det skulle kunna vara så, eller så visar testen jättefel :(
    Testet visar ett tunt streck, men jag kan ändå se det tydligt utan att vinkla och vrida på stickan. Åååh jag blir tokig på det här :(
  • Annalouise

Hoppar in här med er! Kul att bolla tankar :) såhär har min cykel sett ut:

Dag14: sex

Dag15: liten blödning, ingen stegring på äl

Dag16: liten blödning, ingen stegring på äl

Dag17: sex, tog inget äl-test

Dag18: tog inget äl-test

Dag19: sex, positivt äl-test

Dag20: positivt äl-test

Dag22: blev illamående på gymmet när jag bara sprungit i 15 min. Drog i äggstockarna, men gjorde inte ont

Dag23(idag): fick imorse en brun flytning. Ljusbrun.

Har bim: dag 33.

Det är alltså 7 dagar sedan jag fick en blödning. Kan det ha varit är ägglossningsblödning? Och att ältesterna var positiva efter äl skett?

• Lizzie09

Det är så jäkla frustrande att inte veta vad det är som händer i min kropp! Det finns väl tre alternativ om vad som pågår; antingen stämmer graviditetstesterna och jag är gravid och har en genombrottsblödning, eller så har jag fått missfall eller så har fyra tester visat fel och jag helt enkelt har en vanliga mens.

Det är så skönt att det finns ett ställe att skriva av sig på och att det är ett gäng härliga tjejer som förstår vad man går igenom. Utan er hade jag nog blivit knäpp på allt det här!

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-10-16 16:37:39 följande:

Det är så jäkla frustrande att inte veta vad det är som händer i min kropp! Det finns väl tre alternativ om vad som pågår; antingen stämmer graviditetstesterna och jag är gravid och har en genombrottsblödning, eller så har jag fått missfall eller så har fyra tester visat fel och jag helt enkelt har en vanliga mens.

Det är så skönt att det finns ett ställe att skriva av sig på och att det är ett gäng härliga tjejer som förstår vad man går igenom. Utan er hade jag nog blivit knäpp på allt det här!

Är det olika sorters gravtest du testat med? förstår att det är jobbigt att inte veta.
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-10-16 16:42:49 följande:
    Är det olika sorters gravtest du testat med? förstår att det är jobbigt att inte veta.
    Det är samma tester, från Gravidkollen. Testerna har blivit något starkare för varje gång jag testat, så det är svårt att veta om det är fel på dem eller inte :/ Men ska testa igen på lördag eller söndag och har inte testerna blivit ännu starkare då så överger jag tanken om att eventuellt vara gravid. Skulle testerna däremot visa starkare i helgen så provar jag nog med ett digitalt också.
  • EmmaK1
    Pyret 85 skrev 2014-10-15 20:43:04 följande:

Jag brukar ju ha ont i hela brösten vanligvis men nu har jag bara ont i bröstvårtorna. hmm..

Det va ett av mina tecken och har det fortfarande så vi får hålla tummarna på att du har en litet frö i magen:)
  • SRMmamma87
    Annalouise skrev 2014-10-16 11:00:25 följande:

Hoppar in här med er! Kul att bolla tankar :) såhär har min cykel sett ut:

Dag14: sex

Dag15: liten blödning, ingen stegring på äl

Dag16: liten blödning, ingen stegring på äl

Dag17: sex, tog inget äl-test

Dag18: tog inget äl-test

Dag19: sex, positivt äl-test

Dag20: positivt äl-test

Dag22: blev illamående på gymmet när jag bara sprungit i 15 min. Drog i äggstockarna, men gjorde inte ont

Dag23(idag): fick imorse en brun flytning. Ljusbrun.

Har bim: dag 33.

Det är alltså 7 dagar sedan jag fick en blödning. Kan det ha varit är ägglossningsblödning? Och att ältesterna var positiva efter äl skett?

Välkommen!

Menar du nidis? Det låter lite tidigt för att ha varit en nidblödning. En mellanblödning kan ju komma när som helst som jag förstått det och det skulle det ju kunna ha varitHåller tummarna för dig. 

• Pyret 85
    EmmaK1 skrev 2014-10-16 18:12:33 följande:
    Det va ett av mina tecken och har det fortfarande så vi får hålla tummarna på att du har en litet frö i magen:)
    ja jag håller tummarna för det! 
  • Pyret 85

Redan nu börjar det klia i test-fingrarna... åh hur ska jag kunna hålla mig till BIM???

• Annalouise
    SRMmamma87 skrev 2014-10-16 18:33:11 följande:

Välkommen!

Menar du nidis? Det låter lite tidigt för att ha varit en nidblödning. En mellanblödning kan ju komma när som helst som jag förstått det och det skulle det ju kunna ha varitHåller tummarna för dig. 

Ja jag tänker om ägglossningen skedde tidigare än jag trott, fastän testen ger utslag efter ägglossning. Blir lite snurrigt :) det kan mycket väl vara mellan blödningar, har aldrig hänt mig innan bara. :)

har du långt kvar rill bim? Håller tummar för dig med!!
Svar på tråden BIM September 2014