BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hoppar in här med er! Kul att bolla tankar :) såhär har min cykel sett ut:
Dag14: sex
Dag15: liten blödning, ingen stegring på äl
Dag16: liten blödning, ingen stegring på äl
Dag17: sex, tog inget äl-test
Dag18: tog inget äl-test
Dag19: sex, positivt äl-test
Dag20: positivt äl-test
Dag22: blev illamående på gymmet när jag bara sprungit i 15 min. Drog i äggstockarna, men gjorde inte ont
Dag23(idag): fick imorse en brun flytning. Ljusbrun.
Har bim: dag 33.
Det är alltså 7 dagar sedan jag fick en blödning. Kan det ha varit är ägglossningsblödning? Och att ältesterna var positiva efter äl skett?
Det är så jäkla frustrande att inte veta vad det är som händer i min kropp! Det finns väl tre alternativ om vad som pågår; antingen stämmer graviditetstesterna och jag är gravid och har en genombrottsblödning, eller så har jag fått missfall eller så har fyra tester visat fel och jag helt enkelt har en vanliga mens.
Det är så skönt att det finns ett ställe att skriva av sig på och att det är ett gäng härliga tjejer som förstår vad man går igenom. Utan er hade jag nog blivit knäpp på allt det här!
Det är så jäkla frustrande att inte veta vad det är som händer i min kropp! Det finns väl tre alternativ om vad som pågår; antingen stämmer graviditetstesterna och jag är gravid och har en genombrottsblödning, eller så har jag fått missfall eller så har fyra tester visat fel och jag helt enkelt har en vanliga mens.
Det är så skönt att det finns ett ställe att skriva av sig på och att det är ett gäng härliga tjejer som förstår vad man går igenom. Utan er hade jag nog blivit knäpp på allt det här!
Jag brukar ju ha ont i hela brösten vanligvis men nu har jag bara ont i bröstvårtorna. hmm..
Hoppar in här med er! Kul att bolla tankar :) såhär har min cykel sett ut:
Dag14: sex
Dag15: liten blödning, ingen stegring på äl
Dag16: liten blödning, ingen stegring på äl
Dag17: sex, tog inget äl-test
Dag18: tog inget äl-test
Dag19: sex, positivt äl-test
Dag20: positivt äl-test
Dag22: blev illamående på gymmet när jag bara sprungit i 15 min. Drog i äggstockarna, men gjorde inte ont
Dag23(idag): fick imorse en brun flytning. Ljusbrun.
Har bim: dag 33.
Det är alltså 7 dagar sedan jag fick en blödning. Kan det ha varit är ägglossningsblödning? Och att ältesterna var positiva efter äl skett?
Välkommen!
Menar du nidis? Det låter lite tidigt för att ha varit en nidblödning. En mellanblödning kan ju komma när som helst som jag förstått det och det skulle det ju kunna ha varitHåller tummarna för dig.
Redan nu börjar det klia i test-fingrarna... åh hur ska jag kunna hålla mig till BIM???
Välkommen!
Menar du nidis? Det låter lite tidigt för att ha varit en nidblödning. En mellanblödning kan ju komma när som helst som jag förstått det och det skulle det ju kunna ha varitHåller tummarna för dig.