• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Nostalgity

När räknar ni att mensen börjar? Räknar ni, när man får de lilla lilla beigebruna flytningarna/spottings eller räknar ni från den dagen man får den stora mörkröda första mensen?

Vet inte hur jag ska ställa in på min app, då jag hade de beigebruna i förrgår...inte mer än ett trosskydd på hela dagen. . Och igår sen kväll/natt, kom stora första blödningen.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • NILE90
    Nostalgity skrev 2014-10-22 13:14:04 följande:

När räknar ni att mensen börjar? Räknar ni, när man får de lilla lilla beigebruna flytningarna/spottings eller räknar ni från den dagen man får den stora mörkröda första mensen?

Vet inte hur jag ska ställa in på min app, då jag hade de beigebruna i förrgår...inte mer än ett trosskydd på hela dagen. . Och igår sen kväll/natt, kom stora första blödningen.

Jag får aldrig spottings utan alltid allt på en gång. Men hade jag haft som du så hade jag räknat från stora första blödningen.
  • Nostalgity

...om spottingen är brun/röd då?

NILE90 skrev 2014-10-22 13:35:55 följande:

Jag får aldrig spottings utan alltid allt på en gång. Men hade jag haft som du så hade jag räknat från stora första blödningen.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-22 09:20:08 följande:

Jag har börjat tänka att för varje gång jag får mens så är jag ett steg närmare ett plus. Det har faktiskt hjälpt mig jättemycket att ta det hela med ro och slappna av lite mer. :)

Ja det funkar för vissa. För mig funkar det inte alls och just nu spelar det väl ändå ingen roll så länge vi inte vet var vi står.

Tror du kan vara riktigt lugn för du är gravid denna gång :)
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-22 13:52:20 följande:

Ja det funkar för vissa. För mig funkar det inte alls och just nu spelar det väl ändå ingen roll så länge vi inte vet var vi står.

Tror du kan vara riktigt lugn för du är gravid denna gång :)

Nej det är väl så, allt får ha sin tid. :)
  • Pyret 85
    Ssarapettersson skrev 2014-10-22 10:14:07 följande:
    Åh grattis!! Man blir lite smått avundsjuk när man ser andras plus ;)
    Tack! förstår precis känslan. Jag har ju också känt mig lite avis när andra plussar och det är ju helt normalt.
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-22 07:25:35 följande:

36.61 i temp idag så nu har FF satt ut att ÄL var i lördags, vilket stämmer med mina tester och känningar. Fick än en gång "high" på intercourse timing också, så förhoppningsvis har vi prickat rätt denna månad. Så nu är det bara att vänta och hålla tummarna. :)

Jag hade bara "good" på timing denna månaden men det tog ju sig iaf Håller tummarna för att det tagit sig för dig också
  • Pyret 85

Tycker det är skönt att ha många test hemma så jag kan se hcg-ökningen. Svagaste taget BIM-5 och starkaste idag på bim-3 (dock med eftermiddagsurin efter att ha hållit mig 3 timmar.

• namnlös123

Hur lägger jag in en bild från telefonen ? , skulle så gärna vilja ha hjälp att tolka ett test.

Svar på tråden BIM September 2014