• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-21 22:29:52 följande:

Hade ägglossningen i söndags och det sticker väldigt mycket i äggstockarna idag. Som nålstick. Nu har jag åkt på en förkylning oxå och bara snorar. Höstdepp deluxe på det och jag och min partner har väl lyckats lugna ner oss nu. Vi får se hur det känns framöver, vi vill inte göra slut förrän vi försökt allt.

Tack igen för erat stöd. Jag går in här varje dag för det är så förbannat skönt att få kliva in i denna atmosfär och bara glömma. Tack för att ni finns <3

Vad bra att det åtminstone går åt rätt håll, hoppas allt känns bättre snart. :)

Det kanske är en bebis som håller på att borra ned sig i tjejmagen? Eller så kanske du har ÄL igen med tanke på dina sekret och tappen?
  • NILE90

36.61 i temp idag så nu har FF satt ut att ÄL var i lördags, vilket stämmer med mina tester och känningar. Fick än en gång "high" på intercourse timing också, så förhoppningsvis har vi prickat rätt denna månad. Så nu är det bara att vänta och hålla tummarna. :)

• SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-22 05:48:40 följande:

Vad bra att det åtminstone går åt rätt håll, hoppas allt känns bättre snart. :)

Det kanske är en bebis som håller på att borra ned sig i tjejmagen? Eller så kanske du har ÄL igen med tanke på dina sekret och tappen?

Är det ägglossning igen så är loppet kört iallafall.

Nu hoppas vi för dig istället :)
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2014-10-22 00:14:54 följande:

Fattar inget har snart haft bruna flytningar med röda klumpar i en vecka. Fortf ingen temphöjning. På dag 39 idag? Borde ja gå till läkaren?

Jag tycker du kan ringa rådgivningen och höra. Hoppas det inte är något allvarligt <3
  • SecretlyMe
    sarasessi skrev 2014-10-21 21:51:55 följande:

Tack så mycket för peppet :) Ingen mens än. Börjar privat utredning 3 nov. Tar det sig inte nu blir det 12:e försöket. Hade varit skönt att avboka läkarbesöket.

Woho, hoppas den håller sig borta.
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-22 08:07:09 följande:

Är det ägglossning igen så är loppet kört iallafall.

Nu hoppas vi för dig istället :)

Jag har börjat tänka att för varje gång jag får mens så är jag ett steg närmare ett plus. Det har faktiskt hjälpt mig jättemycket att ta det hela med ro och slappna av lite mer. :)
  • Ssarapettersson
    Pyret 85 skrev 2014-10-21 04:40:03 följande:

Så jag tog mitt digitala och lyckan är enorm!!!

Åh grattis!! Man blir lite smått avundsjuk när man ser andras plus ;)
  • Ssarapettersson
    Charlie40 skrev 2014-10-22 10:41:53 följande:

Bim-3 och tokblankt på testlagrets får nog invänta tantens ankomst :(

Åh va tråkigt! Jag ska testa mig i helgen med testlagrets stickor. Har beräknad BIM den 26:e. Har du någon erfarenhet av deras ägglossningstest? De fungerade inte för mig, konstigt nog :S
  • Charlie40
    Ssarapettersson skrev 2014-10-22 10:48:06 följande:
    Åh va tråkigt! Jag ska testa mig i helgen med testlagrets stickor. Har beräknad BIM den 26:e. Har du någon erfarenhet av deras ägglossningstest? De fungerade inte för mig, konstigt nog :S
    Jag har använt cb ältest denna månad men en gång använde jag testlagret och det funkade. Däremot fick jag två st positiva gravtest av deras. Men det var fel i produktionen då så fick nya. Lycka Till skriv hur det går :)
Svar på tråden BIM September 2014