BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hade ägglossningen i söndags och det sticker väldigt mycket i äggstockarna idag. Som nålstick. Nu har jag åkt på en förkylning oxå och bara snorar. Höstdepp deluxe på det och jag och min partner har väl lyckats lugna ner oss nu. Vi får se hur det känns framöver, vi vill inte göra slut förrän vi försökt allt.
Tack igen för erat stöd. Jag går in här varje dag för det är så förbannat skönt att få kliva in i denna atmosfär och bara glömma. Tack för att ni finns <3
36.61 i temp idag så nu har FF satt ut att ÄL var i lördags, vilket stämmer med mina tester och känningar. Fick än en gång "high" på intercourse timing också, så förhoppningsvis har vi prickat rätt denna månad. Så nu är det bara att vänta och hålla tummarna. :)
Vad bra att det åtminstone går åt rätt håll, hoppas allt känns bättre snart. :)
Det kanske är en bebis som håller på att borra ned sig i tjejmagen? Eller så kanske du har ÄL igen med tanke på dina sekret och tappen?
Fattar inget har snart haft bruna flytningar med röda klumpar i en vecka. Fortf ingen temphöjning. På dag 39 idag? Borde ja gå till läkaren?
Tack så mycket för peppet :) Ingen mens än. Börjar privat utredning 3 nov. Tar det sig inte nu blir det 12:e försöket. Hade varit skönt att avboka läkarbesöket.
Är det ägglossning igen så är loppet kört iallafall.
Nu hoppas vi för dig istället :)
Så jag tog mitt digitala och lyckan är enorm!!!
Bim-3 och tokblankt på testlagrets får nog invänta tantens ankomst :(
Bim-3 och tokblankt på testlagrets får nog invänta tantens ankomst :(