• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Ellonbellon
    NILE90 skrev 2014-10-27 21:26:41 följande:
    Haha precis. Nej men efter förra månadens "fuskstreck" så har jag bestämt mig med att vänta till efter BIM med att testa. I och med att jag tempar så syns det ju väldigt tydligt där om mensen är på ingång. :)
    Fick du felaktigt positivt eller sånt grått streck som vissa märken har haft? Kommer inte ihåg vilket av dom det är...

Skulle deppa ihop totalt om jag fick falskt positivt. Hundra gånger av hundra ett äkta minus än ett felaktigt plus!

Jag tempar också för att dels se att äl varit och dels för att vara förberedd på att mensen kommer :)
  • SecretlyMe
    Ellonbellon skrev 2014-10-27 21:10:50 följande:

Njae, tänkte inte testa imorgon. Eftersom det bara är typ 50% chans att få positivt då så vill jag inte slösa mitt sista test på det. Ska vänta till i alla fall torsdag, men eftersom det känns som om det inte är något denna månad kan det hända att jag väntar och ser om mensen dyker upp på fredag.

Tack i alla fall! Du har ju flera dagar på dig att få +!!

Eller var det din tempo som hade fallit? Blandat ihop ibland

Jo, har läst om procentantalen jag med och känner väl lite hopp men precis som du säger dippade min temp imorse :/

Låter smart att vänta, jag själv var för otålig haha. Hoppas det visar ett fint plus <3
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-27 21:11:08 följande:

Den hinner vända uppåt igen ska du se :)

Dippen är för stor för det tyvärr :/ Jag har försökt flera ggr i flera månader försökt tänka "om" och att en tempdipp visst kan hända trots grav. Men då lurar jag bara mig själv. Jag vet att dippen betyder mens, det har stämt överens i 2 år.
  • Helenisen

Inte skrivit på länge, men följt tråden noga ;)

BIM nu på fredag och bara för att jag hade tester så testade jag -tokblankt - idag på BIM -4.

Känner inte minsta symtom, tänkte att det kanske var ngt pga av det kanske, men icke.

Ätit munkpeppar för första ggn från förra mensen till äl, så kan ju vara den som tar bort alla mina vanliga PMS-symtom.

Fast inte gett upp hoppet än- BIM på fredag först!

• Ssarapettersson
    Charlie40 skrev 2014-10-27 18:40:11 följande:

Tråååååk mens men ett till försök tänker vi oss iaf, ny bim 21/11 om ngn sitter vid dator och har lust att flytta om mig vore det snällt!

Åh va tråkigt. Jag är inne på BIM+1 och ingen mens och inget plus i sikte. Hoppas mensen kommer snart ifall det är tomt i magen. Det är så jobbigt att gå och vänta! Den kanske kommer i morgon. :( lycka till denna gång! :)
  • Ssarapettersson

En fråga, är det någon av er som känt av som stickningar/ilningar i tjejmagen runt eller efter BIM? Har inte så jätte mycket till mensvärk utan det molar lite samt "sticks". Haha, lite underligt kan jag tycka.

• Ellonbellon
    Ssarapettersson skrev 2014-10-27 22:22:40 följande:

En fråga, är det någon av er som känt av som stickningar/ilningar i tjejmagen runt eller efter BIM? Har inte så jätte mycket till mensvärk utan det molar lite samt "sticks". Haha, lite underligt kan jag tycka.

Ja, det har jag ofta :)
  • sanara88

Någon mer? Är runt ÄL nu och har ljusrosa flytningar? Nån mer som haft detta? Är det illa? :S

• josephiine
    eagle87 skrev 2014-10-27 21:19:50 följande:

Nån Som kan hjälpa mig. Sticka från cb lila. Min sista sticka, de min första då på denna cykel därför visa testet tom ring. Men är de någon som kan säga om ni tror ja kommer få positivt snart?? Kan inte köpa fler :(

Man kan inte bedöma det utifrån strecken på stickan.. :/
  • Planritning
    sanara88 skrev 2014-10-27 22:33:42 följande:

Någon mer? Är runt ÄL nu och har ljusrosa flytningar? Nån mer som haft detta? Är det illa? :S

Det är faktiskt positivt med ljusrosa flytningar runt ÄL har jag läst pågrund av att det är det starkaste beviset för att ägget precis släppt. Lycka till allihopa! Jag hoppas alla våra mensar håller sig borta!!!
Svar på tråden BIM September 2014