BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Njae, tänkte inte testa imorgon. Eftersom det bara är typ 50% chans att få positivt då så vill jag inte slösa mitt sista test på det. Ska vänta till i alla fall torsdag, men eftersom det känns som om det inte är något denna månad kan det hända att jag väntar och ser om mensen dyker upp på fredag.
Tack i alla fall! Du har ju flera dagar på dig att få +!!
Eller var det din tempo som hade fallit? Blandat ihop ibland
Den hinner vända uppåt igen ska du se :)
Inte skrivit på länge, men följt tråden noga ;)
BIM nu på fredag och bara för att jag hade tester så testade jag -tokblankt - idag på BIM -4.
Känner inte minsta symtom, tänkte att det kanske var ngt pga av det kanske, men icke.
Ätit munkpeppar för första ggn från förra mensen till äl, så kan ju vara den som tar bort alla mina vanliga PMS-symtom.
Fast inte gett upp hoppet än- BIM på fredag först!
Tråååååk mens men ett till försök tänker vi oss iaf, ny bim 21/11 om ngn sitter vid dator och har lust att flytta om mig vore det snällt!
En fråga, är det någon av er som känt av som stickningar/ilningar i tjejmagen runt eller efter BIM? Har inte så jätte mycket till mensvärk utan det molar lite samt "sticks". Haha, lite underligt kan jag tycka.
En fråga, är det någon av er som känt av som stickningar/ilningar i tjejmagen runt eller efter BIM? Har inte så jätte mycket till mensvärk utan det molar lite samt "sticks". Haha, lite underligt kan jag tycka.
Någon mer? Är runt ÄL nu och har ljusrosa flytningar? Nån mer som haft detta? Är det illa? :S
Nån Som kan hjälpa mig. Sticka från cb lila. Min sista sticka, de min första då på denna cykel därför visa testet tom ring. Men är de någon som kan säga om ni tror ja kommer få positivt snart?? Kan inte köpa fler :(
Någon mer? Är runt ÄL nu och har ljusrosa flytningar? Nån mer som haft detta? Är det illa? :S