• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SRMmamma87
    Ssarapettersson skrev 2014-10-27 22:22:40 följande:

En fråga, är det någon av er som känt av som stickningar/ilningar i tjejmagen runt eller efter BIM? Har inte så jätte mycket till mensvärk utan det molar lite samt "sticks". Haha, lite underligt kan jag tycka.

Japp, haft det med.
  • NILE90

Om det här inte slutar i ett fint plus till helgen så vet jag inte hur en perfekt kurva ska se ut. :D har väldigt mycket krämiga flytningar och det är väl det enda symptomet jag har. FF har även satt ut att jag har en trifasisk kurva med start på dag 24, vilket också borde öka chanserna till ett plus.

• NILE90
    Ellonbellon skrev 2014-10-27 21:30:11 följande:

Fick du felaktigt positivt eller sånt grått streck som vissa märken har haft? Kommer inte ihåg vilket av dom det är...

Skulle deppa ihop totalt om jag fick falskt positivt. Hundra gånger av hundra ett äkta minus än ett felaktigt plus!

Jag tempar också för att dels se att äl varit och dels för att vara förberedd på att mensen kommer :)

Det var inget synligt streck men efter bara små små redigeringar av bilden så kunde man verkligen se att det fanns en början till något där. Det var med stickor från testlagret (inte de med fel batch). Sen provade jag med billiga testers stickor och då gick det verkligen inte ens att redigera fram något. Det visade sig sen att jag kunde redigera fram ett streck på alla testlagrets stickor, även de som var oanvända.
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-28 05:24:33 följande:

Om det här inte slutar i ett fint plus till helgen så vet jag inte hur en perfekt kurva ska se ut. :D har väldigt mycket krämiga flytningar och det är väl det enda symptomet jag har. FF har även satt ut att jag har en trifasisk kurva med start på dag 24, vilket också borde öka chanserna till ett plus.

åååh spännande! Hejar på dig!!
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-27 21:45:31 följande:

Dippen är för stor för det tyvärr :/ Jag har försökt flera ggr i flera månader försökt tänka "om" och att en tempdipp visst kan hända trots grav. Men då lurar jag bara mig själv. Jag vet att dippen betyder mens, det har stämt överens i 2 år.

Det suger verkligen :( men vi får försöka tänka att snittet ligger på 7 månader och det snart är vår tur :) <3
  • Planritning

Åh det ser verkligen perfekt ut! Hoppas hoppas!

Min egen temp verkar ha gått ner till 36,65. Fortfarande högt för mig men lägre än 36,8 jag hade för ett par dagar sedan :/ Är på dag 13 efter ÄL, har inga symptom förutom det vanliga ont i brösten som jag alltid har innan mens :(
  • SecretlyMe

Vet att du är gravid :)
  • SecretlyMe

Tempade två ggr, en gång inatt efter 4,5h sömn och nu på morgonen efter 5h sömn. Skiljer 0,4 grader :s

Efter denna gång tänker jag iallafall sluta försöka :) Orkar inte med fler ältester, tempning, schemasex, vitamintjafs och gå som på nålar varenda jävla månad. Ska bli skönt :)

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-28 07:35:02 följande:
    Vet att du är gravid :)
    Nej här vet vi ingenting förrän jag får ett plus på stickan, jag är beredd på att tempen störtdyker samma dag som mensen precis som förra månaden :P 
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-28 07:38:47 följande:

Tempade två ggr, en gång inatt efter 4,5h sömn och nu på morgonen efter 5h sömn. Skiljer 0,4 grader :s

Efter denna gång tänker jag iallafall sluta försöka :) Orkar inte med fler ältester, tempning, schemasex, vitamintjafs och gå som på nålar varenda jävla månad. Ska bli skönt :)

Jag hade nog tagit den på morgonen, om det är den "normala" tiden du brukar tempa. Minns att du inte brukar tempa samma tid varje dag va? 

Schemasexet är typ det osexigaste som finns. Jag hade också velat sluta försöka men jag vet ju att jag skulle gått in på mina appar och kollat när ÄL är och då försökt ligga lite oftare. Men jag hoppas verkligen att det går vägen för dig nästa månad :) <3 

Svar på tråden BIM September 2014