• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90
    Ellonbellon skrev 2014-10-28 12:59:33 följande:

Nej, men vad kul! :) Hoppas du kan hålla dig till söndagen då.

Jag ville inte vara negativ med temp. kurvan, men fick en fin kurva en gång och alla sa att jag var gravid och jag var så hoppfull och jag blev SÅ besviken... det var mest därför jag skrev att det inte behövde betyda något... hoppas du inte tog illa upp eller blev ledsen.

Nej men jag känner att det är okej om det inte tar sig den här gången. Men det är kul att det för en gångs skull ser lovande ut :)

Så Nej, inget ont av din kommentar :)
  • Ellonbellon

Kanske det tagit sig på grund av att det känns okej... :) nästa månad är sista gången före juni som det är bra att bli gravid pga barnomsorg i Norge, så jag tänker att det är väl efter det det det sker hehe

• NILE90
    Ellonbellon skrev 2014-10-28 13:31:10 följande:

Kanske det tagit sig på grund av att det känns okej... :) nästa månad är sista gången före juni som det är bra att bli gravid pga barnomsorg i Norge, så jag tänker att det är väl efter det det det sker hehe

Jag tänker ju lite att jag kommer bli gravid typ nu eller nästa månad så att det blir förlossning mitt i sommaren när det är fullbelagt på alla förlossningar. Bara för att det ska vara jävligt. Haha.
  • Ellonbellon

NILE90 skrev 2014-10-28 13:37:41 följande:

Jag tänker ju lite att jag kommer bli gravid typ nu eller nästa månad så att det blir förlossning mitt i sommaren när det är fullbelagt på alla förlossningar. Bara för att det ska vara jävligt. Haha.
    Haha, man är aldrig nöjd ;)
  • NILE90

Är ute och åker bil med jobbet nu hela eftermiddagen och jag får verkligen hålla mig från att kräkas. Får riktiga må-illa-attacker till och från.

• Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-28 13:46:42 följande:

Är ute och åker bil med jobbet nu hela eftermiddagen och jag får verkligen hålla mig från att kräkas. Får riktiga må-illa-attacker till och från.

GRAVID!!!!
  • NILE90
    Ellonbellon skrev 2014-10-28 13:46:04 följande:

Haha, man är aldrig nöjd ;)
    Haha neej, men man hade ju hoppats på att föda barn innan sommaren ;) Dels för beläggningens skull men också för värmens skull. 
  • NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-10-28 14:54:09 följande:
    GRAVID!!!!
    Neeej neeej. Bara tillfällig åksjuka säkert. Var illamående precis innan lunch, trodde det var för att jag var hungrig, och sen blev det värre efter lunchen. 
  • Ellonbellon

Jaa, juni hade ju varit perfekt, man slipper köpa massa stora och dyra kläder och man klarar sig undan sommarehettan :)

Alltså det här med flytningar, för att vara lite äcklig. Jag har det i princip aldrig, men om jag stoppar in fingret så är jag ju fuktig. Men i min app ska man då regga vad det är för färg och konsistens. Det är ju svårt när man inte har flytningar, ska man regga som torr eller det man får på fingret?? I så fall har jag typ krämig vit eller genomskinlig. Det kommer typ som en genomskinlig hinna på fingret som är lite hudkrämskladdig och blir vit om man duttar med den...
    Hur menar du att din är? (om du vill gå närmre in på det haha)

• Zora

Så där tänker jag också.. Vill helst inte få barn juli/augusti pga värme och fullbelagda förlossningar, barnmorskor på semester osv.. Och bara därför blir jag väl gravid nu el nästa månad ha ha!

Jag skulle ju ha ett februari/mars barn var det tänkt.. Men tji fick jag.. blir glad när det än blir, även om det nu skulle bli vid "fel" tidpunkt
Svar på tråden BIM September 2014