• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-10-28 20:55:25 följande:

Jag kan aldrig känna min tapp.

Det kunde inte jag heller, fram till för två veckor sen då jag satte mig på huk på golvet och kände. Det är ju precis att långfingret känner den så den sitter ju långt in. :)
  • NILE90

Tempen är fortfarande hög idag, 0,4 grader lägre än igår men bra mycket högre än var det "tredje trappsteget" börjar.

• Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-29 04:53:52 följande:

Tempen är fortfarande hög idag, 0,4 grader lägre än igår men bra mycket högre än var det "tredje trappsteget" börjar.

när ska du testa dig????
  • NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-10-29 05:16:11 följande:

när ska du testa dig????

OM inte mensen kommit på fredag på BIM så väntar jag nog till söndagmorgon. :D
  • NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-10-29 05:29:49 följande:

Beundrar dig som klarar att hålla dig från att testa

Jag är ju så nervös varje morgon jag tar tempen, det räcker liksom för mig. Haha. Så efter att jag tagit tempen på fredag och om inte mensen kommer då så slutar jag nog tempa för då vill jag inte veta om den sjunker jättemycket. Jag försöker leva lite på hoppet, tills det inte går. Haha.
  • Ellonbellon

Jag var bra nära att testa imorse, men sen så tänkte jag att jag orkar inte med besvikelsen. Suck... men i alla fall, tempen håller sig bra. Får se imorgon, kanske testar då. Men det lutar åt att vänta i alla fall till fredagstempen.

NILE90
    Det var inte många grader ner :D Tror du kan bortse från det, hehe.

• NILE90

Jag gjorde ju såklart ett test nu på eftermiddagen, och jag gravid! Såååå sjukt!

• Reggi
    NILE90 skrev 2014-10-29 15:59:17 följande:

Jag gjorde ju såklart ett test nu på eftermiddagen, och jag gravid! Såååå sjukt!

Hållt mig i bakgrunden och följt allt och tänkte direkt att du är gravid. Grattis :)
Svar på tråden BIM September 2014