BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Härligt med alla som plussar i tråden!<3 Och för er som inte plussat ännu, så håller jag mina tummar så hårt det bara går för er <3
Herregud....???? 17e gången gillt????
Tack! :) Är överlycklig :)
Jaa, hoppas det blir fler + nu, förra månaden verkade vara en boom-månad så denna tycker jag också kan bli det 
Tack, glömde citera dig i mitt grattis här ovanför men hoppas du såg det ändå :)
Kul att båda fick +, blev glad och hoppfull när du fick det hehe! Därför provade jag idag trots att tempen dippade hela 0.1 grad
Happ då har graviditetsillamåendet kommit ikapp mig. Började med att jag kräkte utanför bilen igår efter jobbet, mådde illa av tanken på att baka chokladbollar med sonen. Mådde illa hela vägen hem och kräkte jättemkt när jag kommit hem. Sen var det bra.
Har mått småilla hela morgonen och drack vatten och efter de va jag tvungen att kräka.. Med Lian började jag kräka i v.7 och hela graviditeten. Mådde inte dåligt av det dock. Mådde illa, kräkte sen var det bra med det. Detta resulterade i att jag endast gick upp 0,4kg under hela graviditeten. Men jag led ingen nöd
BIM OKTOBER
BIM NOVEMBER
Vi som plussat (med BF)Happ då har graviditetsillamåendet kommit ikapp mig. Började med att jag kräkte utanför bilen igår efter jobbet, mådde illa av tanken på att baka chokladbollar med sonen. Mådde illa hela vägen hem och kräkte jättemkt när jag kommit hem. Sen var det bra.
Har mått småilla hela morgonen och drack vatten och efter de va jag tvungen att kräka.. Med Lian började jag kräka i v.7 och hela graviditeten. Mådde inte dåligt av det dock. Mådde illa, kräkte sen var det bra med det. Detta resulterade i att jag endast gick upp 0,4kg under hela graviditeten. Men jag led ingen nöd ![]()
Herregud....???? 17e gången gillt????
Det var tröttheten denna månad som gjorde mig mest hoppfull, utöver illamåendet och mensvärken. Har egentligen haft många tecken nu när jag tänker efter... men ska man vara så här trött redan?? Kommer ju inte kunna vara vaken om några veckor.