BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Åh imorgon ska jag ringa och boka UL. När ska man ta? nu blev det jobbigt. med en gång eller vänta några veckor?
Åh vad trist! Kram till dig <3
Nej det känns okej :) Vi behöver ta hand om varandra då all fokus lades på att skaffa barn. Tyvärr är det väldigt lätt hänt. Vi har varit arga, frustrerade, bråkat mycket men jag tror det är viktigt att få visa alla dessa känslor, även om det inte ska behöva gå så långt att relationen blir lidande. Vi vill självklart fortfarande ha barn och vi kommer fortsätta försöka men vi lägger inte all fokus på ägglossning, schemasex och att jag ska behöva ta ledigt för att åka hem och ha sex. Jag vill kunna åka hem för att vi saknar varandra och vill ses oxå.
Det går ingen nöd på mig, jag har accepterat detta nu :) Jag väljer vår relation framför barn i det här läget så länge det går att "rädda". Kram på dig <3
Tack tjejer :)
Hej tjejer! Har följt er lite vid sidan av och vill först säga grattis till alla plus!!
Behöver lite hjälp att tolka ett gravtest jag tog imorse. Har ökat kontrasterna på det. Är på äl+10 idag, och har en stadig tempökning sen äl! Tacksam för hjälp :) 
Hej tjejer! Har följt er lite vid sidan av och vill först säga grattis till alla plus!!
Behöver lite hjälp att tolka ett gravtest jag tog imorse. Har ökat kontrasterna på det. Är på äl+10 idag, och har en stadig tempökning sen äl! Tacksam för hjälp :)