• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Nostalgity

Hade en liten spotting i förrgår och imorse kom mensen igång på riktigt...vilken dag hade ni räknat som första dagen?

Ifall det är idag så är bim 12/12

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Pyret 85
    Nostalgity skrev 2014-11-16 12:08:29 följande:

Hade en liten spotting i förrgår och imorse kom mensen igång på riktigt...vilken dag hade ni räknat som första dagen?

Ifall det är idag så är bim 12/12

Om du inte har blödigt mer sen du hade spottingen så hade jag satt första mensdagen idag. Tråkigt att den kom!
  • Nostalgity

Okej, tack för svar

Har lite blandade känslor ang att den kom. Vet inte riktigt vad jag känner ärligt talat

Pyret 85 skrev 2014-11-16 12:10:40 följande:

Om du inte har blödigt mer sen du hade spottingen så hade jag satt första mensdagen idag. Tråkigt att den kom!

• Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-11-16 12:03:32 följande:
    Men åh vad spännande! När ska du testa?
    Jaa, ingen mens idag heller, så nu börjar det bli pirrigt! :) Jag har slut på tester, så förhoppningsvis kommer de imorgon på posten :)
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-16 17:05:54 följande:
    Jaa, ingen mens idag heller, så nu börjar det bli pirrigt! :) Jag har slut på tester, så förhoppningsvis kommer de imorgon på posten :)
    Åh spännande! Jag tror du är gravid!
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-16 17:11:53 följande:
    Åh spännande! Jag tror du är gravid!
    Åh, det vore så underbart om det vore så! Dock känner jag mig inte särskilt gravid förutom att jag är ovanligt svullen runt livmodertraken och lite extra lättirriterad, men genom dessa trådar på familjeliv så har man förstått att man kan vara gravid utan att man känner sig som det :) Det är helt fantastiskt vad mycket man lärt sig och hur mycket stöd man fått från denna tråd! <3
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-11-16 17:19:47 följande:
    Åh, det vore så underbart om det vore så! Dock känner jag mig inte särskilt gravid förutom att jag är ovanligt svullen runt livmodertraken och lite extra lättirriterad, men genom dessa trådar på familjeliv så har man förstått att man kan vara gravid utan att man känner sig som det :) Det är helt fantastiskt vad mycket man lärt sig och hur mycket stöd man fått från denna tråd! <3
    :) :) :) :) :)

Jag kände ingenting förrän vecka 7 typ !

Heja! Imorgon får jag min doppler så jag kan lyssna på hjärtat :)
  • tillklaras

Ååh, denna månad tänkte jag att vi skulle ta det som det kommer. Inga äl test, inte ha sex varje dag runt beräknad äl osv.. Och nu känner jag mig ändå jättestressad av att ha varannandags-sex och ingen koll alls på äl:/

Tänk om man bara kunde skita i det, och bli glad när det händer. Slippa denna berg-och-dalbana varje månad!

Äl i morgon tror jag.

Hur mår ni andra med äl snart? Pyret?:)

• Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-11-16 18:35:52 följande:
    :) :) :) :) :)

Jag kände ingenting förrän vecka 7 typ !

Heja! Imorgon får jag min doppler så jag kan lyssna på hjärtat :)
    Jaså okej :) Ja allt jag känner är lite stick och drag i livmodern och ljumskarna till och från, svullen mage och lättirriterad. Annars ingenting! Åh var mysigt att ha en sådan hemma! Vart hittar man en sådan? :)
Svar på tråden BIM September 2014