BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ååh, denna månad tänkte jag att vi skulle ta det som det kommer. Inga äl test, inte ha sex varje dag runt beräknad äl osv.. Och nu känner jag mig ändå jättestressad av att ha varannandags-sex och ingen koll alls på äl:/
Tänk om man bara kunde skita i det, och bli glad när det händer. Slippa denna berg-och-dalbana varje månad!
Äl i morgon tror jag.
Hur mår ni andra med äl snart? Pyret?:)
Ni som kör med äl tester. Vart beställer man de bästa men också billigaste äl testerna? Har bestämt mig för att ta reda på vilken dag min äl sker hehe.
Tror vi missat den hela tiden.
Ni som kör med äl tester. Vart beställer man de bästa men också billigaste äl testerna? Har bestämt mig för att ta reda på vilken dag min äl sker hehe.
Tror vi missat den hela tiden.
Enligt app på mobilen så ska äl ske i morgon, men inte känt något i alls idag. Men vi sexar på här hemma. Använder inga äl testar, för jag brukar få väldigt ont runt äl. Sen har jag börjat tempa så får se om äl är i morgon.
Vilken tid varje dag tar man ett sådant? Efter fullt utslag..när släpper ägget?
Jag har beställt från gravidkollen. Dock har jag alltid dubbelkollat med CB för att vara helt säker. Men de billiga har alltid stämt.
Vilken tid varje dag tar man ett sådant? Efter fullt utslag..när släpper ägget?
Vad frustrerande det är att vänta! Bim+2 idag och fortfarande negativa test... Nä idag ska jag bannemig köpa ett riktigt test på apoteket istället för de billiga på nätet och så får jag veta imorgon!
Tack för de värmande orden!
Herregud! Inte sekund denna gång! :) 
Herregud! Inte sekund denna gång! :)