BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tack för svaret hur många test per dag behöver man göra?
Måste vara jätteskönt att kunna släppa all stress och press, och istället ta det som det kommer. Och skönt att ni verkar ha hittat tillbaka till varandra också, är glad för er skull :)
Jag väntar ivrigt på att posten ska komma runt 12-tiden och att mina tester hann med den leveransen. Annars kommer det kännas som en hel evighet till morgondagens post! :)
Det var det vi gjorde. Bestämde oss för att skjuta upp försöken till våren. Då hände det. :)
Testerna kom med posten, woho! Testade inte med morgonkisset, men det ser ut som att testerna visar svaaga streck! Dock vågar jag inte tro på något till 100% förrän jag tagit det digitala, vilket nog får ske imorgon eller övermorgon :) Så himla pirrigt!
Testerna kom med posten, woho! Testade inte med morgonkisset, men det ser ut som att testerna visar svaaga streck! Dock vågar jag inte tro på något till 100% förrän jag tagit det digitala, vilket nog får ske imorgon eller övermorgon :) Så himla pirrigt!
BIM NOVEMBER
BIM DECEMBER
Vi som plussat (med BF)tempandet blev helt galet imorse då jag varit uppe hela natten och kräkt. efter ca 3 timmars sömn i morse så låg tempen på 36.8 så jag struntade faktiskt att skriva in.
Min födelsedag idag också, orättvist att vara magsjuk när man fyller år...