BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
När tror ni att man kan testa med ett digitalt? Stickorna visar ju fortfarande rätt svagt.
Tack Pyret!
Lycka till nästa gång heyorange, hoppas det vill ta sig nu. Vilket försök är ni på?
Lizzie, absolut, visar det svagt men synligt tror jag nog du kommer upp i 25mIu imorgonbitti som ju cb mäter ifrån :) Håller mina tummar!!
Vill bara tacka er alla för det stöd ni gett mig ända sen september. För att ingen av er är dömande och har en trevlig ton. Jag går in flera ggr om dagen, speciellt om jag känner mig nedstämd, för att ni alltid lyckas få mig att må lite bättre. Ni skänker hopp, empati och sympati.
Jag känner egentligen inte nån utav er, men jäklar vilka fina vänner ni varit och är. Hoppas era närstående förstår vilken tur de har som får ha er i sina liv. Kram på er <3
Vill bara tacka er alla för det stöd ni gett mig ända sen september. För att ingen av er är dömande och har en trevlig ton. Jag går in flera ggr om dagen, speciellt om jag känner mig nedstämd, för att ni alltid lyckas få mig att må lite bättre. Ni skänker hopp, empati och sympati.
Jag känner egentligen inte nån utav er, men jäklar vilka fina vänner ni varit och är. Hoppas era närstående förstår vilken tur de har som får ha er i sina liv. Kram på er <3
Tack tjejer, och håller helt med er :) <3
NILE90, hur mår du? Malinbarre? :)
Tack tjejer, och håller helt med er :) <3
NILE90, hur mår du? Malinbarre? :)
"Inte gravid" med det digitala idag och endast ett jättesvagt streck på stickan. Alltså vet inte vad jag gör snart, stickan borde ju ha blivit mycket starkare vid det här laget. Man kanske ska börja ställa in sig på att mensen kommer komma igen ändå?