• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • eagle87
    Pyret 85 skrev 2014-11-18 14:35:18 följande:

hm svårt att säga faktiskt. du tog inget ÄL-test?

Nej ingen ide me orelbunden mens blir sa stressande
  • Zora
    eagle87 skrev 2014-11-18 14:01:59 följande:

Om ja tar bort flytningar så flyttas äl.... php0Wcuuf52598.jpg

Jag skulle nog gissa på Äl fre 14:e.

Var ett tag sedan jag var inne här, men vi är mitt uppe i flytten och har ungefär tretusenåttahundratjugotolv kartonger vi borde packa upp.. Dessutom är vi utan fast internet i några veckor..

Iallafall närmar sig Äl med snigelsteg (typ en vecka kvar), men nu har dottern eget sovrum och vi får lite mer tid och möjlighet till mys, så nu hoppas jag verkligen på denna gång!
  • Lizzie09

Börjar känna att min situation börjar bli rätt tung och väldigt tråkig :( Min mens har aldrig varit försenad i mer än 1-2 dygn och stickorna visar inget starkare utslag. Idag är jag på BIM +5. Jag känner tydliga stick och drag i livmodern varje dag och har gjort sedan en vecka tillbaka och mina bröst har börjat göra väldigt ont. Vart är min meeens :(

• carolinheiner
    Lizzie09 skrev 2014-11-19 10:34:59 följande:

Börjar känna att min situation börjar bli rätt tung och väldigt tråkig :( Min mens har aldrig varit försenad i mer än 1-2 dygn och stickorna visar inget starkare utslag. Idag är jag på BIM +5. Jag känner tydliga stick och drag i livmodern varje dag och har gjort sedan en vecka tillbaka och mina bröst har börjat göra väldigt ont. Vart är min meeens :(

Du kanske är en låghormonare? Å plussar kanske om någon dag? :)
  • Lizzie09
    carolinheiner skrev 2014-11-19 10:39:40 följande:
    Du kanske är en låghormonare? Å plussar kanske om någon dag? :)
    Vore fantastiskt om det vore så, för hoppet har börjat dala :/
  • carolinheiner
    Lizzie09 skrev 2014-11-19 11:25:56 följande:
    Vore fantastiskt om det vore så, för hoppet har börjat dala :/
    Förstår detta.. Men om du kan så håll i de hoppet om att vara låg hormonare :)
  • Lizzie09
    carolinheiner skrev 2014-11-19 14:12:17 följande:
    Förstår detta.. Men om du kan så håll i de hoppet om att vara låg hormonare :)
    Tack :) <3
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-19 10:34:59 följande:

Ja antingen är du låghormonare eller så har helt enkelt ÄL skett senare än du tror.
  • eagle87

Kan ngn lägga till mig då jag äntligen haft ägglossning sist ja hade de va 30 aug så håller verkl tummarna att de tagit sig. Eagle87 27 år 7 försöket första barnet bim 28 nov.

Svar på tråden BIM September 2014