BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
hm svårt att säga faktiskt. du tog inget ÄL-test?
hm svårt att säga faktiskt. du tog inget ÄL-test?
Om ja tar bort flytningar så flyttas äl.... 
Börjar känna att min situation börjar bli rätt tung och väldigt tråkig :( Min mens har aldrig varit försenad i mer än 1-2 dygn och stickorna visar inget starkare utslag. Idag är jag på BIM +5. Jag känner tydliga stick och drag i livmodern varje dag och har gjort sedan en vecka tillbaka och mina bröst har börjat göra väldigt ont. Vart är min meeens :(
Börjar känna att min situation börjar bli rätt tung och väldigt tråkig :( Min mens har aldrig varit försenad i mer än 1-2 dygn och stickorna visar inget starkare utslag. Idag är jag på BIM +5. Jag känner tydliga stick och drag i livmodern varje dag och har gjort sedan en vecka tillbaka och mina bröst har börjat göra väldigt ont. Vart är min meeens :(
Kan ngn lägga till mig då jag äntligen haft ägglossning sist ja hade de va 30 aug så håller verkl tummarna att de tagit sig. Eagle87 27 år 7 försöket första barnet bim 28 nov.