• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09

Dock tog jag med två stavar i samma urin, fast från olika märken. Testlagrets visade tydligt inom 2 minuter, men graviditetskollens visar ingenting :S Vilket ska man lita på?? :S

• Lizzie09
    Lizzie09 skrev 2014-11-20 10:54:32 följande:

Dock tog jag med två stavar i samma urin, fast från olika märken. Testlagrets visade tydligt inom 2 minuter, men graviditetskollens visar ingenting :S Vilket ska man lita på?? :S

Men med tanke på att min mens är 6 dagar sen och jag har symtom, så borde det väl vara testlagrets som stämmer? ;) Blir det digitala som får avgöra i helgen!
  • NILE90
    Lizzie09 skrev 2014-11-20 10:54:32 följande:

Av egen erfarenhet så skulle jag testa med CB istället, inte det digitala. När jag fick hyfsat svagt på mina stickor så visade CB superstarkt efter bara några sekunder. 
  • Lizzie09
    NILE90 skrev 2014-11-20 11:31:58 följande:
    Av egen erfarenhet så skulle jag testa med CB istället, inte det digitala. När jag fick hyfsat svagt på mina stickor så visade CB superstarkt efter bara några sekunder. 
    Tack för tipset! Dock har jag rätt många tester hemma just nu så känner att jag inte kan köpa hem fler just nu :p

Nu såg jag även ett svagt streck på graviditetskollens test, åh vad spännande!
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-11-20 14:08:49 följande:

Vågar säga grattis Lizzie :)

Tack! :D
  • SRMmamma87

Behöver lite pepp tjejer. Vi fick endast till det två gånger denna månaden: dag 16 och ÄL-dagen dag 18. Ska jag ens hoppas på att det tagit sig??

• SecretlyMe

Varit med om en otäck sak idag. Aftonbladet hade en artikel om en tjej som fått motta flera sexmail på 2 dagar. Eftersom de skrev efternamnet började folk söka på namnet och fick fram mitt nr, som tidigare varit dolt från nätet. Fick sms från en kille som påstod sig vilja hjälpa mig. Det var riktigt obehagligt och jag fick ringa Aftonbladet och be dom ta bort efternamnet. Innan jag ens såg artikeln blev jag riktigt rädd och undrade hur folk fått tag på mitt nummer. Nä fy....

• SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2014-11-20 16:14:05 följande:

Behöver lite pepp tjejer. Vi fick endast till det två gånger denna månaden: dag 16 och ÄL-dagen dag 18. Ska jag ens hoppas på att det tagit sig??

Klart du ska hoppas! Vi fick till det i förrgår och idag på äldagen vi med. Förhoppningsvis imorgon oxå. Lite kul då vi inte alls planerat sexet denna gång :)
  • Lizzie09
    SRMmamma87 skrev 2014-11-20 16:14:05 följande:

Det kan absolut räcka för att det ska ha tagit sig :) Håller tummarna!
Svar på tråden BIM September 2014