BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Grattis TigerEmmlis!
Sitter här och skakar.......
Äl +10! 
Hur märker man skillnad på missfall och genombrottsblödning, någon som vet? :/
Vaknade precis av att jag blöder.. Orkar verkligen inte med detta, hoppas av hela mitt hjärta att det avtar..
:( Håller tummarna stenhårt för dig. Hoppas verkligen det bara är bågon struntblödning!
Grattis till plussarna!
Nu börjar det närma sig tid för oss att sätta igång verkstan också.. Pillerstoppet ägde rum i mitten på okt och har inte fått mens än, är 5 dagar sen om man utgår från pillercykeln jag hade. Var väl för mycket begärt att bli regelbunden direkt efter pillerstoppet! Rädd för att det kommer ta tid bara... Tiden går sååå långsamt när man inväntar något på det här viset.
Någon här som lyckats plussa/känner någon som plussat trots oregelbunden cykel? Eller någon som försöker nu trots det? :)
Min cykel är redigt oregelbunden. Den varierar mellan 24,26,27 och 29 dagar hehe. Blir vårat 3e försök nu...äl förmodligen nästa fredag. Precis bestämt mig för å börja med äl tester
tidigare gått efter äl sekret.
:( Håller tummarna stenhårt för dig. Hoppas verkligen det bara är bågon struntblödning!
Grattis till plussarna!
Nu börjar det närma sig tid för oss att sätta igång verkstan också.. Pillerstoppet ägde rum i mitten på okt och har inte fått mens än, är 5 dagar sen om man utgår från pillercykeln jag hade. Var väl för mycket begärt att bli regelbunden direkt efter pillerstoppet! Rädd för att det kommer ta tid bara... Tiden går sååå långsamt när man inväntar något på det här viset.
Någon här som lyckats plussa/känner någon som plussat trots oregelbunden cykel? Eller någon som försöker nu trots det? :)
Missfall är mörkt rött blod, klumpar och mycket mensvärk.
Genombrottsblödning är liten blödning, ofta ljus och sker när ägget fäster. Isåfall borde du inte fått plus om det är genombrottsblödning :/ eller har jag fel om vad det är?