• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • fkh
    SecretlyMe skrev 2014-11-21 13:27:40 följande:
    Jag hade riktigt oregelbunden förr för 2-3 år sen, plussade två ggr (missfall och abort).
    Skönt att höra att det kan gå trots allt, men beklagar missfallet och hoppas du plussar snart!! :)
  • fkh
    Nostalgity skrev 2014-11-21 15:17:41 följande:

Min cykel är redigt oregelbunden. Den varierar mellan 24,26,27 och 29 dagar hehe. Blir vårat 3e försök nu...äl förmodligen nästa fredag. Precis bestämt mig för å börja med äl tester smile1.gif tidigare gått efter äl sekret.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Tack för svaret! Vi får väl följas åt då i oregelbundenheterna, ha! Funderat lite på äl stickor jag med men, kanske försöker utan ett par omgångar för å se om det går ändå. Mys på ordentligt nu! :)
  • SecretlyMe
    fkh skrev 2014-11-21 14:59:52 följande:

Skönt att höra att det kan gå trots allt, men beklagar missfallet och hoppas du plussar snart!! :)

Inget att beklaga, det var oplanerat men det sved ju ändå lite. Hann aldrig bestämma vad jag ville. Men tack för din omtanke!

Hoppas detsamma för dig :)
  • Lizzie09

Tack för stödet tjejer. Känns så sjukt tråkigt att man fick ett tydligt, fint plus igår och så vaknar man på morgonen av att man blöder.. Känns som en upprepning av förra försöket när jag fick plus och sedan började blöda några timmar senare :( Har jobbat hela dagen och då har man ju kunnat tränga bort tankarna, men så fort jag kom hem nu så kom allt över mig på en och samma gång.. Blödningen har inte avtagit, men det har inte varit så jättemycket och det har inte kommit några klumpar. Har haft lite molvärk till och från. Vet inte om man vågar hoppas på att det är en genombrottsblödning, så är nog tyvärr inställd på det värsta..

• Lizzie09
    Annalouise skrev 2014-11-21 12:24:07 följande:
    Innan jag plussade trodde jag att jag fick min mens. En kväll kom det färskt blod, sen tre eller fyra dagar med bruna flytningar. Minns också att jag hade lite mensvärk. Testade och fick ett plus eftersom "mensen" aldrig kom igång!
    Hur länge hade du färskt blod och hur mycket var det ungefär?
  • SecretlyMe

Lizzie, jag hoppas för din skull. Kram <3

• Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-11-21 16:01:27 följande:

Lizzie, jag hoppas för din skull. Kram <3

Tack snälla du <3 Kram
  • eagle87

Så skönt med samma bim tråd o folk man känner igen :)

Lizzie hoppas de bara genombrottsblödning håll oss uppdaterade. Vet inte om jag lagts till i listen bim 28/11 första barnet

• VioloLaviose

Åh lizzie :( har läst ikapp nu. Önskar så att det är något annat än den satans mensen nu :( <3 <3

Svar på tråden BIM September 2014