BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Min cykel är redigt oregelbunden. Den varierar mellan 24,26,27 och 29 dagar hehe. Blir vårat 3e försök nu...äl förmodligen nästa fredag. Precis bestämt mig för å börja med äl tester
tidigare gått efter äl sekret.
Skönt att höra att det kan gå trots allt, men beklagar missfallet och hoppas du plussar snart!! :)
Tack för stödet tjejer. Känns så sjukt tråkigt att man fick ett tydligt, fint plus igår och så vaknar man på morgonen av att man blöder.. Känns som en upprepning av förra försöket när jag fick plus och sedan började blöda några timmar senare :( Har jobbat hela dagen och då har man ju kunnat tränga bort tankarna, men så fort jag kom hem nu så kom allt över mig på en och samma gång.. Blödningen har inte avtagit, men det har inte varit så jättemycket och det har inte kommit några klumpar. Har haft lite molvärk till och från. Vet inte om man vågar hoppas på att det är en genombrottsblödning, så är nog tyvärr inställd på det värsta..
Lizzie, jag hoppas för din skull. Kram <3
Lizzie, jag hoppas för din skull. Kram <3
Så skönt med samma bim tråd o folk man känner igen :)
Lizzie hoppas de bara genombrottsblödning håll oss uppdaterade. Vet inte om jag lagts till i listen bim 28/11 första barnet
Åh lizzie :( har läst ikapp nu. Önskar så att det är något annat än den satans mensen nu :( <3 <3
Lizzie09. Håller alla tummar och år för att det går vägen för er.