• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-24 14:55:04 följande:

Gyn har telefontid mellan 14-15 men det är fullt i telefonkön, så frustrerande när man verkligen vill prata med dem!

Hur har det gått??
  • SecretlyMe

Så arg. Jag har sämre inkomst än min man, men vill vara delaktig i bostadsköpet. Jag kan inte ta lån eller stå med men jag vill kunna bidra till en budget/kontantinsatsen/övrigt. Får till svar av karln att "jag har inte bett dig göra det" men även "ingen idé du ger mig pengar för kontantinsatsen, du får väl hjälpa till med allt annat" och det sas NONCHALANT. Pms deluxe!

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-11-24 16:54:40 följande:

Så arg. Jag har sämre inkomst än min man, men vill vara delaktig i bostadsköpet. Jag kan inte ta lån eller stå med men jag vill kunna bidra till en budget/kontantinsatsen/övrigt. Får till svar av karln att "jag har inte bett dig göra det" men även "ingen idé du ger mig pengar för kontantinsatsen, du får väl hjälpa till med allt annat" och det sas NONCHALANT. Pms deluxe!

<3 kram
  • eagle87

Åh jobbigt. Han borde ju uppskatta att du vill hjälpa till <3
  • eagle87

Min kurva so far. Bim på fredag. Ska testa på lör lr sön. Åhhhh vill bara plussa nu. Har höga förväntningar.

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-24 16:52:43 följande:
    Hur har det gått??
    Telefonkön var full så kom aldrig fram. Får vänta till 9.30 imorgon när dom har telefontid igen :/ Åker bort vid 12 imorgon och är borta till onsdag kväll, så det vore skönt om man hinner komma in och kolla upp det innan man åker..
  • NILE90

Förstår dig! Kändes lite tråkigt nu när vi köpte hus att jag bara kunde bidra med 1/4 av kontantinsatsen+alla andra utgifter som kommer med husköp. Men jag står ändå som 1/2 ägare och vi har skrivit papper på att sambon ska få den del av kontantinsatsen tillbaka som jag "lånat" av honom vid en försäljning eller om vi går isär. Man bidrar med det man kan och vill du vara med på insatsen för att känna dig mer delaktig så ska du absolut göra det också. :)
  • SecretlyMe

Ja, så känner jag med. Bara det inte är hans manliga ego som gör att han beter sig sådär, suuuuck.

Lizzie, har du fler test hemma? Blöder du än?

Eagle, håller mina tummar!

• SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-11-24 16:58:48 följande:

Min kurva så här långt denna månaden.

Äldipp?
Svar på tråden BIM September 2014