BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Gyn har telefontid mellan 14-15 men det är fullt i telefonkön, så frustrerande när man verkligen vill prata med dem!
Så arg. Jag har sämre inkomst än min man, men vill vara delaktig i bostadsköpet. Jag kan inte ta lån eller stå med men jag vill kunna bidra till en budget/kontantinsatsen/övrigt. Får till svar av karln att "jag har inte bett dig göra det" men även "ingen idé du ger mig pengar för kontantinsatsen, du får väl hjälpa till med allt annat" och det sas NONCHALANT. Pms deluxe!
Min kurva så här långt denna månaden. 
Så arg. Jag har sämre inkomst än min man, men vill vara delaktig i bostadsköpet. Jag kan inte ta lån eller stå med men jag vill kunna bidra till en budget/kontantinsatsen/övrigt. Får till svar av karln att "jag har inte bett dig göra det" men även "ingen idé du ger mig pengar för kontantinsatsen, du får väl hjälpa till med allt annat" och det sas NONCHALANT. Pms deluxe!
Min kurva so far. Bim på fredag. Ska testa på lör lr sön. Åhhhh vill bara plussa nu. Har höga förväntningar. 
Ja, så känner jag med. Bara det inte är hans manliga ego som gör att han beter sig sådär, suuuuck.
Lizzie, har du fler test hemma? Blöder du än?
Eagle, håller mina tummar!
Min kurva så här långt denna månaden.