• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09

Tog precis ett nytt test, och det har blivit något starkare sen imorse! Det är fortfarande mycket svagt, men det syns. Kan tyvärr inte ta någon bild, min telefon har blivit helknäpp och kameran bara flimmrar :S Åh, vill ju visa! Har för övrigt haft massor med stick och drag i de nedre regionerna hela kvällen, hoppas det är något positivt!

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-12-18 19:47:29 följande:

Tog precis ett nytt test, och det har blivit något starkare sen imorse! Det är fortfarande mycket svagt, men det syns. Kan tyvärr inte ta någon bild, min telefon har blivit helknäpp och kameran bara flimmrar :S Åh, vill ju visa! Har för övrigt haft massor med stick och drag i de nedre regionerna hela kvällen, hoppas det är något positivt!

Då är du säkert gravid! Grattis!! <3
  • EmmJo

Nu är jag snart i v.21 och har varit på ul för nån vecka sedan... Nytt datum är 8 maj?? Ser att det är många som plussat! Grattis!!

Vad kul att denna tråd ännu är igång!!!!

• SecretlyMe
    EmmJo skrev 2014-12-18 21:18:36 följande:

Nu är jag snart i v.21 och har varit på ul för nån vecka sedan... Nytt datum är 8 maj?? Ser att det är många som plussat! Grattis!!

Vad kul att denna tråd ännu är igång!!!!

Åh vad mysigt :) hur mår du?
  • Lizzie09

Alltså Åh, jag blir så frustrerad! Testerna visar fortfarande så jäkla svagt så jag börjar tro att det är spökstreck på varenda test och att jag bara är ordentligt skengravid. GaaAh! Kan inte gå till stadens apotek och köpa ett annat heller för jag känner hälften som jobbar där och nästa apotek ligger 4 mil bort :(

• Peeernilla
    Lizzie09 skrev 2014-12-19 10:20:44 följande:

Alltså Åh, jag blir så frustrerad! Testerna visar fortfarande så jäkla svagt så jag börjar tro att det är spökstreck på varenda test och att jag bara är ordentligt skengravid. GaaAh! Kan inte gå till stadens apotek och köpa ett annat heller för jag känner hälften som jobbar där och nästa apotek ligger 4 mil bort :(

Du är gravid! Jag fick också massa "spökstreck" på stickorna sen tog jag ett digitalt och då var det ingen tvekan om saken! ;) så jag vågar nog säga GRATTIS!
  • Lizzie09
    Peeernilla skrev 2014-12-19 14:45:13 följande:
    Du är gravid! Jag fick också massa "spökstreck" på stickorna sen tog jag ett digitalt och då var det ingen tvekan om saken! ;) så jag vågar nog säga GRATTIS!
    Åh tack snälla för de orden, får se om jag vågar mig på ett digitalt imorgon :) <3
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-12-19 16:38:28 följande:

Lizzie pröva ta ett test på kvällen med . Mina var alltid starka på kvällen <3

Har provat det men det visar likadant :( Usch, börjar bli less på detta.. <3
Svar på tråden BIM September 2014