BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Och där kom mensen, så jag säger tack och adjö för mig på ett tag.. Önskar er alla lycka till <3
Hej å hå!
Det var många som blev gravida förr, i tråden...vad har hänt liksom? :-/ Tog dom vår tur? Hehe
Har enligt Appen äl på julafton. Hade sex idag, troligtvis på Måndag kväll samt julaftons kvällen. Tror ni de räcker? Hehe
Har ju bara tidigare haft sex typ 2-3 dagsr innan äl.. Utan å lyckats.... Haha
Funderar kring om man ska ta ett gravidtest på julafton (äl+9) eller om det är dödsdömt och bäddar för Depp? Min app lägger min BIM Den 28:e...
Tanken är att jag vill köra juldagen också...men karln åker tillbaka till jobbet då. Med två barn i hushållet också så är bästa chansen att ha sex, sista ggn typ natten mellan julafton/juldagen lr tidigt juldagsmorgon ![]()
Jag tror som Pyret. Statistiken är ju högre ju fler som är med och blir gravida här inne.
Tror det bör räcka, men kör juldagen oxå för säkerhets skull :)
Har kommit fram till det tillsammans då det är sambons önskemål och för att det blir en lite halvknepig situation för oss med jobb om bebis skulle komma senare än augusti/september :( Men vi kommer fortfarande köra oskyddat under dessa månader och vi har sagt att händer det så händer det. Och händer det då är det nog meningen att bebis ska bli till just då. Men ska fråga sambon om vi inte kan försöka på riktigt en gång till. Jag vill inte ge upp än.. <3
Funderar kring om man ska ta ett gravidtest på julafton (äl+9) eller om det är dödsdömt och bäddar för Depp? Min app lägger min BIM Den 28:e...
Tanken är att jag vill köra juldagen också...men karln åker tillbaka till jobbet då. Med två barn i hushållet också så är bästa chansen att ha sex, sista ggn typ natten mellan julafton/juldagen lr tidigt juldagsmorgon
Är ju helt omöjligt att veta när jag har äl pga min oregelbundna mens. Men dessa dagar sexet blir av, borde täcka upp mina fertila dagar iaf
Det blir ju det absolut bästa med tanke på omständigheterna :)
Svårt val.. Är du beredd på att det möjligen blir negativt? Är ju där den tunga frågan sitter.. :/