• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09

Och där kom mensen, så jag säger tack och adjö för mig på ett tag.. Önskar er alla lycka till <3

• SRMmamma87
    Lizzie09 skrev 2014-12-20 11:21:09 följande:

Och där kom mensen, så jag säger tack och adjö för mig på ett tag.. Önskar er alla lycka till <3

Fy vad tråkigt! Speciellt när man hoppas och tror så mycket, vi har nog alla varit där. Kram på dig!
  • VioloLaviose

Okej :( best of luck och ha en underbAr jul lizzie <3
  • Pyret 85

ååh så trist! Lycka till <3
  • Pyret 85

Snart är mensen över för denna gång och vi kan börja jobba på en septemberbaby.

• Nostalgity

Hej å hå!

Det var många som blev gravida förr, i tråden...vad har hänt liksom? :-/ Tog dom vår tur? Hehe

Har enligt Appen äl på julafton. Hade sex idag, troligtvis på Måndag kväll samt julaftons kvällen. Tror ni de räcker? Hehe

Har ju bara tidigare haft sex typ 2-3 dagsr innan äl.. Utan å lyckats.... Haha

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Pyret 85
    Nostalgity skrev 2014-12-20 14:26:46 följande:

Hej å hå!

Det var många som blev gravida förr, i tråden...vad har hänt liksom? :-/ Tog dom vår tur? Hehe

Har enligt Appen äl på julafton. Hade sex idag, troligtvis på Måndag kväll samt julaftons kvällen. Tror ni de räcker? Hehe

Har ju bara tidigare haft sex typ 2-3 dagsr innan äl.. Utan å lyckats.... Haha

Tror bara att det var för att vi va så många förut. Nu är vi ju bara ett fåtal kvar i tråden.
  • Lizzie09

Tack för stödet tjejer. Usch, det är riktigt jobbigt idag, har gråtit till och från hela dagen.. Den stora besvikelsen gör så ont i hjärtat och vi har ju tidigare bestämt oss för att ta ett uppehåll på 4 månader om det inte skulle ha tagit sig denna gång.. Det kommer nog bli de längsta 4 månaderna i hela mitt liv..

• SRMmamma87
    Lizzie09 skrev 2014-12-20 15:05:16 följande:

Tack för stödet tjejer. Usch, det är riktigt jobbigt idag, har gråtit till och från hela dagen.. Den stora besvikelsen gör så ont i hjärtat och vi har ju tidigare bestämt oss för att ta ett uppehåll på 4 månader om det inte skulle ha tagit sig denna gång.. Det kommer nog bli de längsta 4 månaderna i hela mitt liv..

Jobbigt att behöva ta en paus. Hoppas ni kan fokusera på annat under tiden om det går. Kram
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-12-20 14:11:59 följande:

Snart är mensen över för denna gång och vi kan börja jobba på en septemberbaby.

Yey! Hoppas på en septemberbebis för oss båda :)
Svar på tråden BIM September 2014