BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Och där kom mensen, så jag säger tack och adjö för mig på ett tag.. Önskar er alla lycka till <3
Och där kom mensen, så jag säger tack och adjö för mig på ett tag.. Önskar er alla lycka till <3
Snart är mensen över för denna gång och vi kan börja jobba på en septemberbaby.
Hej å hå!
Det var många som blev gravida förr, i tråden...vad har hänt liksom? :-/ Tog dom vår tur? Hehe
Har enligt Appen äl på julafton. Hade sex idag, troligtvis på Måndag kväll samt julaftons kvällen. Tror ni de räcker? Hehe
Har ju bara tidigare haft sex typ 2-3 dagsr innan äl.. Utan å lyckats.... Haha
Hej å hå!
Det var många som blev gravida förr, i tråden...vad har hänt liksom? :-/ Tog dom vår tur? Hehe
Har enligt Appen äl på julafton. Hade sex idag, troligtvis på Måndag kväll samt julaftons kvällen. Tror ni de räcker? Hehe
Har ju bara tidigare haft sex typ 2-3 dagsr innan äl.. Utan å lyckats.... Haha
Tack för stödet tjejer. Usch, det är riktigt jobbigt idag, har gråtit till och från hela dagen.. Den stora besvikelsen gör så ont i hjärtat och vi har ju tidigare bestämt oss för att ta ett uppehåll på 4 månader om det inte skulle ha tagit sig denna gång.. Det kommer nog bli de längsta 4 månaderna i hela mitt liv..
Tack för stödet tjejer. Usch, det är riktigt jobbigt idag, har gråtit till och från hela dagen.. Den stora besvikelsen gör så ont i hjärtat och vi har ju tidigare bestämt oss för att ta ett uppehåll på 4 månader om det inte skulle ha tagit sig denna gång.. Det kommer nog bli de längsta 4 månaderna i hela mitt liv..
Snart är mensen över för denna gång och vi kan börja jobba på en septemberbaby.