• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-12-17 16:58:53 följande:

Tog du ett till test imorse Lizzie?

Testerna kom med posten rätt sent idag och hade precis kissat när de kom, så ska hålla mig några timmar till så ska jag testa sen :)
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-12-17 17:25:35 följande:

Testerna kom med posten rätt sent idag och hade precis kissat när de kom, så ska hålla mig några timmar till så ska jag testa sen :)

Håller mina tummar hååårt! <3
  • Gummsan
    Jag får alltid starkare på em/kväll
  • Pyret 85
    Håller tummarna för dig <3
  • Lizzie09

Kunde inte hålla mig mer än två timmar och hade druckit massor innan så urinen var väldigt utspädd, men det kan vara ett svagt streck på stickan. Testet imorgonbitti blir dock spännande! :)

• SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-12-17 18:21:38 följande:

Kunde inte hålla mig mer än två timmar och hade druckit massor innan så urinen var väldigt utspädd, men det kan vara ett svagt streck på stickan. Testet imorgonbitti blir dock spännande! :)

Iiih! Har du bild på testet? :D såå spännande!
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-12-17 19:23:17 följande:
    Iiih! Har du bild på testet? :D såå spännande!
    Blev ingen bild ikväll, men lovar bild imorgon om det syns något på testet :D
  • Lizzie09

Jisses vilken chock jag fick nyss när jag såg mig själv i spegeln utan tröja och bh! Tuttarna är jättesvullna, bröstvårtorna är blå och större, vårtgårdarna är större och blå nät av blodådror täcker hela brösten samt att jag är jättesvullen vid livmoderområdet. Jisses! Är jag inte gravid så väntar nog en rejäl omgång med mens!

• SecretlyMe

Oj, idag har jag rejäla älflytningar! Tror ni vi hinner pricka äl om vi har sex först imorgon..? Tappen är mjuk och öppen nu. Kan inte åka upp till karln idag för ligger i en smärre förkylning ännu och ska även hämta en soffa imorgon innan jag åker upp..

Lizzie, hur har det gått?!

• Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-12-18 12:09:08 följande:

Oj, idag har jag rejäla älflytningar! Tror ni vi hinner pricka äl om vi har sex först imorgon..? Tappen är mjuk och öppen nu. Kan inte åka upp till karln idag för ligger i en smärre förkylning ännu och ska även hämta en soffa imorgon innan jag åker upp..

Lizzie, hur har det gått?!

Oh, håller tummarna stenhårt att det tar sig för er denna gång! :)

Försov mig typiskt nog imorse så hann inte ta ett test, men tog ett nu när jag kom hem och det har ett svagt streck, men vågar fortfarande inte hoppas på att det är graviditet. Känner mig dock annorlunda, brösten har växt mycket och de ömmar rejält, bröstvårtorna är svullna, jag har ilningar i livmodern ibland och har idag fått värk i ryggslutet. Jag har en konstigt känsla av att jag är gravid, men tror inte på att jag är det förrän testen blir tydligare (om de nu blir det). Hoppas på att veta säkert till helgen! :)
Svar på tråden BIM September 2014