BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tog du ett till test imorse Lizzie?
Testerna kom med posten rätt sent idag och hade precis kissat när de kom, så ska hålla mig några timmar till så ska jag testa sen :)
Kunde inte hålla mig mer än två timmar och hade druckit massor innan så urinen var väldigt utspädd, men det kan vara ett svagt streck på stickan. Testet imorgonbitti blir dock spännande! :)
Kunde inte hålla mig mer än två timmar och hade druckit massor innan så urinen var väldigt utspädd, men det kan vara ett svagt streck på stickan. Testet imorgonbitti blir dock spännande! :)
Jisses vilken chock jag fick nyss när jag såg mig själv i spegeln utan tröja och bh! Tuttarna är jättesvullna, bröstvårtorna är blå och större, vårtgårdarna är större och blå nät av blodådror täcker hela brösten samt att jag är jättesvullen vid livmoderområdet. Jisses! Är jag inte gravid så väntar nog en rejäl omgång med mens!
Oj, idag har jag rejäla älflytningar! Tror ni vi hinner pricka äl om vi har sex först imorgon..? Tappen är mjuk och öppen nu. Kan inte åka upp till karln idag för ligger i en smärre förkylning ännu och ska även hämta en soffa imorgon innan jag åker upp..
Lizzie, hur har det gått?!
Oj, idag har jag rejäla älflytningar! Tror ni vi hinner pricka äl om vi har sex först imorgon..? Tappen är mjuk och öppen nu. Kan inte åka upp till karln idag för ligger i en smärre förkylning ännu och ska även hämta en soffa imorgon innan jag åker upp..
Lizzie, hur har det gått?!