BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tog nyss ett test igen. Jag är gravid! Helt sjukt att det gick så snabbt den här gången. Förra gången tog det 11 månader och nu tog det sig på första riktiga försöket sedan missfallet i slutet av oktober. Hoppas att den lilla stannar denna gång.
Dagens test

Tog nyss ett test igen. Jag är gravid! Helt sjukt att det gick så snabbt den här gången. Förra gången tog det 11 månader och nu tog det sig på första riktiga försöket sedan missfallet i slutet av oktober. Hoppas att den lilla stannar denna gång.
Dagens test

Lizzie09 jag ser nåt svagt. Hur går det för dig? Håller tummarna
Tack! Jag ser på ditt test, när har du bim? Jag är på Bim -3 idag och igår var mitt test nästan hälften så starkt. Mycket kan hända på ett dygn. Håller tummarna för dig.
Dagens test

Tack pyret85 :)
Jag tycker också att Lizzies09 test ser positivt ut.
Tack! Jag ser på ditt test, när har du bim? Jag är på Bim -3 idag och igår var mitt test nästan hälften så starkt. Mycket kan hända på ett dygn. Håller tummarna för dig.
Grattis :)
Dagens test