• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-01-15 13:14:14 följande:

Emmissara - tack <3

Pyret - kan det inte vara så att dessa tester mäter från 12? Tycker jag hört det förr. Cb mäter från 25. Is i magen :)

Mäter från 25 står det. Dock syns det ett andra streck även på gravidkollenstester och det har det inte gjort de andra dagarna.
  • SRMmamma87
    Pyret 85 skrev 2015-01-15 13:05:10 följande:

Bläää, fick ej gravid på digitala. Tycker mig dock fortfarande skymta något svagt på stickorna, så det är väl spök då. Får dock inte med det på bild.

Ser tyvärr ingenting på detta, men håller tummarna att det bara är din kamera som luras . *hoppas hoppas*

Så glad att jag och mannen legat på tidigare denna månaden utan att veta att min ÄL skulle vara tidigare och trots att vi är sjuka. Betyder ju att vi tack och lov inte missat denna månaden. Ska ligga ikväll och imorn och sedan börjar väntan igen.  
  • FruA78

Pyret85: ser också två streck på ditt test. Har du tidigare fått gravid på cb vid den här dagen?

Idag syntes det jättesvagt och efter det torkat så blev det ett svagt streck. Brukar alltid bli helt blankt annars. Än så finns hoppet är ju bara på äl +10. Vid förra graviditeten så fick jag en nidblödning på äl+11. Är det någon som vet om det är vanligt att få det igen?

• Pyret 85
    FruA78 skrev 2015-01-15 17:15:29 följande:

Pyret85: ser också två streck på ditt test. Har du tidigare fått gravid på cb vid den här dagen?

Idag syntes det jättesvagt och efter det torkat så blev det ett svagt streck. Brukar alltid bli helt blankt annars. Än så finns hoppet är ju bara på äl +10. Vid förra graviditeten så fick jag en nidblödning på äl+11. Är det någon som vet om det är vanligt att få det igen?

Har aldrig testat med digitalt så tidigt innan utan endast på ÄL+11, vilket är imorgon och då har jag fått gravid. Mina brukar också vara helt blanka i vanliga fall, spec gravidkollens stickor men där såg jag svagt streck som även syns nu. Jättesvårt att fånga strecken på bild dock. Nu tröttnade jag på att springa och kolla dom en gång i halvtimmen så jag slängde allihop. Är jag gravid lär jag ju märka det liksom.
  • Pyret 85

Hade förresten en himla molvärk igårkväll. Tänkte flera gånger att jahapp där kommer nog mensen snart, för brukar inte ha sån molvärk annars. Men än har den inte kommit. "Träningsvärken" är tillbaka idag efter att ha varit borta ett par dagar.

• FruA78

Haha känner igen det där med att springa och titta på stickorna stup i kvarten.

Tog ett nytt test nyss och det var starkare ön imorse nu hoppas så att både du och jag plussar nu :)

Bra tecken att du har symtom. Jag har varit hård i magen nu i tre dagar och är aldrig det annars och svidande bröstvårta.

Kvällens test vad tror ni?

• Pyret 85
    FruA78 skrev 2015-01-15 19:09:25 följande:

Tog ett nytt test nyss och det var starkare ön imorse nu hoppas så att både du och jag plussar nu :)

Bra tecken att du har symtom. Jag har varit hård i magen nu i tre dagar och är aldrig det annars och svidande bröstvårta.

Kvällens test vad tror ni? phpUh7mbH87558.jpg

Jag ser! Grattis!
  • SRMmamma87
    FruA78 skrev 2015-01-15 19:09:25 följande:

Kvällens test vad tror ni?

Ser något svagt, svagt! Håller tummarna att det blir starkare!
  • FruA78

Åh vad nervös jag blev nu. Hoppas verkligen att jag är gravid. Syns starkare i verkligheten än på bild.

Håller tummarna nu för oss.

Svar på tråden BIM September 2014