BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Emmissara - tack <3
Pyret - kan det inte vara så att dessa tester mäter från 12? Tycker jag hört det förr. Cb mäter från 25. Is i magen :)
Bläää, fick ej gravid på digitala. Tycker mig dock fortfarande skymta något svagt på stickorna, så det är väl spök då. Får dock inte med det på bild.
Pyret85: ser också två streck på ditt test. Har du tidigare fått gravid på cb vid den här dagen?
Idag syntes det jättesvagt och efter det torkat så blev det ett svagt streck. Brukar alltid bli helt blankt annars. Än så finns hoppet är ju bara på äl +10. Vid förra graviditeten så fick jag en nidblödning på äl+11. Är det någon som vet om det är vanligt att få det igen?
Pyret85: ser också två streck på ditt test. Har du tidigare fått gravid på cb vid den här dagen?
Idag syntes det jättesvagt och efter det torkat så blev det ett svagt streck. Brukar alltid bli helt blankt annars. Än så finns hoppet är ju bara på äl +10. Vid förra graviditeten så fick jag en nidblödning på äl+11. Är det någon som vet om det är vanligt att få det igen?
Hade förresten en himla molvärk igårkväll. Tänkte flera gånger att jahapp där kommer nog mensen snart, för brukar inte ha sån molvärk annars. Men än har den inte kommit. "Träningsvärken" är tillbaka idag efter att ha varit borta ett par dagar.
Haha känner igen det där med att springa och titta på stickorna stup i kvarten.
Tog ett nytt test nyss och det var starkare ön imorse nu hoppas så att både du och jag plussar nu :)
Bra tecken att du har symtom. Jag har varit hård i magen nu i tre dagar och är aldrig det annars och svidande bröstvårta.
Kvällens test vad tror ni? 
Oj fel håll och vad dåligt det syntes här
Tog ett nytt test nyss och det var starkare ön imorse nu hoppas så att både du och jag plussar nu :)
Bra tecken att du har symtom. Jag har varit hård i magen nu i tre dagar och är aldrig det annars och svidande bröstvårta.
Åh vad nervös jag blev nu. Hoppas verkligen att jag är gravid. Syns starkare i verkligheten än på bild.
Håller tummarna nu för oss.