• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Carerra

Grattis till FruA78!! Och Lizzie, jag tycker ditt test ser positivt ut, vänta till BIM ska du få se! :)

• SRMmamma87
    FruA78 skrev 2015-01-17 09:35:11 följande:

Tog nyss ett test igen. Jag är gravid! Helt sjukt att det gick så snabbt den här gången. Förra gången tog det 11 månader och nu tog det sig på första riktiga försöket sedan missfallet i slutet av oktober. Hoppas att den lilla stannar denna gång.

Dagens test

Stort grattis!!
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-01-16 18:53:26 följande:
    Jag mår sämre.

Jag har varit så stressad att jag återigen tappar närminnet och mitt i allt fick jag rutan totalkrossad av en duvhök idag. Splitter överallt.. Kände mig precis likadan inombords. När jag såg höken sluta sina ögon och blöda från huvudet började jag gråta för allt det var värt. Jag orkar inte..

Hur mår du?
    Va jobbigt :( är de pga stressen att bli gravid lr är de andra saker också? Jo de ok beräknad äl nästa vecka ska testa bisolvon denna månad, sista naturliga försöket.. Känner mig lite positiv. Har ni slutat försöka?
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-01-17 23:37:43 följande:

Va jobbigt :( är de pga stressen att bli gravid lr är de andra saker också? Jo de ok beräknad äl nästa vecka ska testa bisolvon denna månad, sista naturliga försöket.. Känner mig lite positiv. Har ni slutat försöka?

Hoppas det tar sig :)

Ja, vi har slutat försöka och det är inte där stressen ligger. Ska som sagt sjukskrivas så ekonomin är oviss, vi håller på att flytta och flyttstäda hans lägenhet, ska hinna jobba och sälja grejer från lägenheten samtidigt som jag måste städa och tvätta m.m då jag håller visningar på lägenheten oxå. Eftersom jag är extremt stresskänslig får jag problem med närminnet samt ångest. Går inte bli gravid i den här miljön.. Ett klokt beslut.
  • Lizzie09

Supersvagt streck på dagens sticka. Börjar tro att allt bara är spökstreck tyvärr :( Blöööh.. BIM -2 idag

• Reggi

FF satte ut äl i onsdags, men appar jag har visa äl för 1 vecka sen. Vet inte vad jag ska tro på, hade äl flytningar runt förra helgen. Mått illa varje eftermiddag sen i onsdags och hemsk jobbig molvärk sen igår så att jag behöver använda min vetekudde.

• FruA78

Tack tjejer! Hoppas att det är er tur snart. Känns fortfarande overkligt. Kram

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-19 07:23:10 följande:

Hur går det lizzie?

Testet idag visade kanske lite tydligare idag än igår, men det är fortfarande supersvagt så tror fortfarande bara att det är spök. Går bara och väntar in mensen nu..
Svar på tråden BIM September 2014