• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Emmissara
    SecretlyMe skrev 2015-01-14 21:47:15 följande:

Grattis igen Pyret, tredje gången gillt <3

Tack allihopa, behöver den här pausen. Pressen blev för stor för oss båda och vi var nära på att bryta upp. Har precis sagt upp min lägenhet och haft statusbesiktning där jag kommer få betala en del omtapetsering. Sambon började flytta in igårkväll i nya lägenheten. Finns ingen chans och ork att pricka in någon ägglossning nu. Jag ska dessutom sjukskrivas och fått remiss till vuxenpsykiatrin mot min vilja. Så det är bäst att lägga drömmen på is hur jävla mycket det än svider...

ta hand om dig, och som Pyret skrev så finns vi här, bara att klaga av dig om du behöver det, eller bara skriva av dig. 
    kram och hoppas allt blir bra <3
  • Pyret 85
    Emmissara skrev 2015-01-15 08:07:18 följande:
    ne de gör du inte :) 
    Pyret 85 skrev 2015-01-15 05:30:24 följande:

Dagens test såg likadant ut som gårdagens, alltså jag kan se ett andra streck om än positivt, Ska köpa ett digitalt idag och testa med imorgon, Har alltid visat något på ÄL+11 om där varit något.

tog du någon bild på dagens test? 
    Nej det hann jag inte imorse. Blir mig ett till i em, kanske!
  • Emmissara
    Pyret 85 skrev 2015-01-15 08:21:28 följande:
    Nej det hann jag inte imorse. Blir mig ett till i em, kanske!
    okej, åå ja hoppas verkligen att det är ett litet frö som växer i din mage :D <3
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-15 05:30:24 följande:

Dagens test såg likadant ut som gårdagens, alltså jag kan se ett andra streck om än positivt, Ska köpa ett digitalt idag och testa med imorgon, Har alltid visat något på ÄL+11 om där varit något.

Åh vad spännande! :)
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-01-15 09:14:43 följande:
    Åh vad spännande! :)
    Testade du också idag?
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-15 10:56:30 följande:
    Testade du också idag?
    Yes det gjorde jag, men testet var gropigt och blev helt randigt så kunde inte se om det fanns något svagt där eller inte. Kanske testar i eftermiddag igen, eller så väntar jag tills imorgon :) Ska du testa något mer idag eller väntar du till imorgon?
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-01-15 11:28:24 följande:
    Yes det gjorde jag, men testet var gropigt och blev helt randigt så kunde inte se om det fanns något svagt där eller inte. Kanske testar i eftermiddag igen, eller så väntar jag tills imorgon :) Ska du testa något mer idag eller väntar du till imorgon?
    Tar ett digitalt idag.
  • Pyret 85

Bläää, fick ej gravid på digitala. Tycker mig dock fortfarande skymta något svagt på stickorna, så det är väl spök då. Får dock inte med det på bild.

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-15 13:05:10 följande:

Bläää, fick ej gravid på digitala. Tycker mig dock fortfarande skymta något svagt på stickorna, så det är väl spök då. Får dock inte med det på bild. phpJ1j8pj77052.jpg

Det kan ju vara för tidigt att testa med digitalt, speciellt när det inte är morgonurin. Så du kanske ska prova om några dagar igen med morgonkisset :)
  • SecretlyMe

Emmissara - tack <3

Pyret - kan det inte vara så att dessa tester mäter från 12? Tycker jag hört det förr. Cb mäter från 25. Is i magen :)

Svar på tråden BIM September 2014