BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Suck!
Har som sagt äl på söndag enligt en app.
Så jag tänkte ju ta reda på om de stämmer, genom att jag beställt äl tester. Dom har inte kommit idag!
Så jag får dom antagligen på måndag.
Jag som hade sett fram emot att testa under helgen :-/
Stort beslut fattat idag och det med blandade känslor. Vi kommer vänta med att aktivt försöka bli gravida tills efter vårt bröllop i augusti. Känns sådär att pausa men samtidigt är det de bästa för oss just nu.
Stort beslut fattat idag och det med blandade känslor. Vi kommer vänta med att aktivt försöka bli gravida tills efter vårt bröllop i augusti. Känns sådär att pausa men samtidigt är det de bästa för oss just nu.
Tror fasiken att appen har rätt denna månad ang äl. Har ont i brösten oerhört mycket och det gör ont i ländryggen idag. Äl enligt Appen idag.
Skrev tidigare att jag helst inte vill bli gravid i just Jan månad pga att båda mina barn blev till i Jan och dom fyller båda i okt.
Pojken hade BF 27sept och flickan 21 okt. Meeen, så blev det ju inte.
Dock hade vi sex imorse! Blir jag gravid denna gång...är BF 17-18 okt. Haha vilket jag finner smått oroande men samtidigt komiskt.
Läst i flera artiklar att alla fertila kvinnor har en spec månad när dom är som MEST fertila, på året. Antar att min är Januari!
....detta var lite av mina söndagstankar.
Tror fasiken att appen har rätt denna månad ang äl. Har ont i brösten oerhört mycket och det gör ont i ländryggen idag. Äl enligt Appen idag.
Skrev tidigare att jag helst inte vill bli gravid i just Jan månad pga att båda mina barn blev till i Jan och dom fyller båda i okt.
Pojken hade BF 27sept och flickan 21 okt. Meeen, så blev det ju inte.
Dock hade vi sex imorse! Blir jag gravid denna gång...är BF 17-18 okt. Haha vilket jag finner smått oroande men samtidigt komiskt.
Läst i flera artiklar att alla fertila kvinnor har en spec månad när dom är som MEST fertila, på året. Antar att min är Januari!
....detta var lite av mina söndagstankar.
Mina äl tester kommer antagligen imorgon haha
Vi har bara haft sex sent i natt å imorse, den senaste veckan...Pga mycket jobb. Snö-jour suger getpung hehe!
...nu är de bara att vänta för oss båda :-P
Ja har oxå äl idag, fick positiv igår, fjärde dagen irad vi har sex idag så hoppas som fan att de tagit sig. Våran bröllopsdag är 19 okt O de finns inget ja hellre önskar än en bebis i famnen på bröllopsdagen :)
Detta med äl tester förresten. Jag vet att de ska vara starkare lr lika starkt som kontroll strecket när de är pos. När det är pos så släpper ägget 24-36 timmar efteråt.
Men, är de pos ända tills ägget släppt?
Vi säger att ägget släpper om 4 timmar...får jag pos på stickan då ändå?
Detta med äl tester förresten. Jag vet att de ska vara starkare lr lika starkt som kontroll strecket när de är pos. När det är pos så släpper ägget 24-36 timmar efteråt.
Men, är de pos ända tills ägget släppt?
Vi säger att ägget släpper om 4 timmar...får jag pos på stickan då ändå?
Mina äl tester kommer antagligen imorgon haha
Vi har bara haft sex sent i natt å imorse, den senaste veckan...Pga mycket jobb. Snö-jour suger getpung hehe!
...nu är de bara att vänta för oss båda :-P