BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hoppar tillbaka till denna tråd igen om det är ok. bim på fredag 20/2
Andra försöket efter MA . dock försökte vi inte så aktivt denna gång. Tog dagarna som de kom liksom.
Haft smågrejer som lika gärna skulle.kunna vara grav symptom eller allmänt kroppen som.spökar.
Gotjejer! <3
Knaappeen, välkommen tillbaka, men trist att se dig här :( beklagar det som hänt. Kram
Välkommen! <3
Jag känner igen ditt namn..beklagar ma..Jag hoppas att ni får ett plus nu, och ett frö som stannar hos er!
Inge pos på äl testet jag gjorde nyss heller.
Antar att vi inte blir gravida denna månad heller pga att vi bara kunde ha sex inatt.
Nåväl ![]()
Inge pos på äl testet jag gjorde nyss heller.
Antar att vi inte blir gravida denna månad heller pga att vi bara kunde ha sex inatt.
Nåväl ![]()
Ingenting är omöjligt, det kan ju faktiskt ha räckt med den gången :) Håller tummarna!
Ja, det är lite tråkigheter här :( Känner med er allihop. Jag själv har en personlighetsstörning som heter SAD som är säsongsbunden depression, vilket betyder att under vinterhalvåret är jag väldigt känslig och har mina svåra perioder. Men jag känner mig bra mycket piggare och gladare nu när solen kommer och det börjar bli lite vår. Jag börjar ju mer och mer acceptera att vi har svårt att bli gravida och man får ta problemen som de kommer. Vi får hålla ut till efter sommaren :)
Tills dess går jag lite i Pyrets spår, jag jobbar oxå med vikten och att må bra inombords. Jag behöver jobba på självkänsla och självförtroende och vill älska mig själv, i alla lägen :)
Hoppas ni har lika soligt och härligt väder som vi idag!
Hahahahha jaha. Där kom nästa besked om tvillingar!! Så otroligt komiskt att jag varken vet om jag ska skratta eller gråta xD
Hahahahha jaha. Där kom nästa besked om tvillingar!! Så otroligt komiskt att jag varken vet om jag ska skratta eller gråta xD
någon nära?
Jobbigt!
Min syster ska ju föda om typ 4 veckor och Jag skulle själv fött om sex veckor om jag hade fått behålla det första pyret som låg i min mage. Lite bittert faktiskt.
Likadant så har jag en kollega som ska ha barn i juni och det skulle jag själv också med den andra graviditeten. Men tiden för oss var väl inte inne så... Men tänker mkt på det, blir inte ledsen längre, mest bara förbannad...