BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Nej vad tråkigt SRMmamma87 :(
Håller tummarna för er nästa månad.
Fick mens i torsdags. Mensvärk i 5 h o sen försvann den i fredags kväll/ lördags morse....
Senaste 3mensen efter ma så har det typ varit så.
Tror något inte stämmer. Att ÄL inte kommit igång eller nått.... Mår piss, vfr ska allt gå dåligt för mig...
Så mkt tänk om-tankar som slår en...
Tänk om något är fel, tänk om ja inte kan bli gravid, tänk om något blev fel efter skrapningen...bläää
Mensjävelshelvet har kommit idag. Två dagar tidigt. Orkar inte
Här är äl nu över. Jäklar vilken värk jag hade i lördags! Vi fick till det fredag, två gånger på lördagen, igår och idag. Igår kollade jag tempen och den var på 37.0! Kan temphöjningen komma redan dagen efter ägglossning?
Imorse glömde jag tempa, gör det imorgon igen :) Känns verkligen positivt att ha prickat in optimalt! Nu är jag väldigt spänd fram till bim :D
Här är äl nu över. Jäklar vilken värk jag hade i lördags! Vi fick till det fredag, två gånger på lördagen, igår och idag. Igår kollade jag tempen och den var på 37.0! Kan temphöjningen komma redan dagen efter ägglossning?
Imorse glömde jag tempa, gör det imorgon igen :) Känns verkligen positivt att ha prickat in optimalt! Nu är jag väldigt spänd fram till bim :D
Hej har skrivit lite i andra trådar men har inte direkt fått svar. Så provar här. Åt letrozol dag 3-7. Älflytningar dag 9. Utslag på cb rosa dag 10 plus äl smärtor. Tempar men tycker inte tempen gått upp lika mkt som den brukar. Har testat varje dag men får bara tom ring. Vill verkligen veta om jag haft äl lr inte? Tacksam för svar. 
Gröna är denna månad. 
Hej har skrivit lite i andra trådar men har inte direkt fått svar. Så provar här. Åt letrozol dag 3-7. Älflytningar dag 9. Utslag på cb rosa dag 10 plus äl smärtor. Tempar men tycker inte tempen gått upp lika mkt som den brukar. Har testat varje dag men får bara tom ring. Vill verkligen veta om jag haft äl lr inte? Tacksam för svar.
Åh vad roligt att ni pricka in den totalt!
Jag håller mina tummar, det låter ju iaf lovande hehe
Vi lyckades ju iaf också pricka rätt bra!
Trotts att jag inte trode de, men äl inföll tidigare så de blev perfekt hehe
Kändes i livmodern igår en stund och idag har jag haft en molande men samtidigt stickande värk som går ut mot ljumskarna, kanske något som gräver sig in i livmoderväggen? Haha
När tänker du testa dig?
Mensjävelshelvet har kommit idag. Två dagar tidigt. Orkar inte ![]()