• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Ledsen, Pyret :/

Lizzie, Woho! Synd att mensen kom men snart får ni en "riktig" chans :D

• tillklaras

Ahmen jobbigt. Rosa på pappret idag på äl+12. Men hade jag gissat något annat ett par veckor efter op? Konstigt nog är hoppet det sista att lämna mig:)

Jag gissar mens inom 2 dagar, precis som den brukar. Nästa Bim blir ca 19:e mars, och jag hoppas innerligt att jag inte möter någon av er vid det datumet:)

Idag kom ännu ett gravidbesked och snart orkar jag inte mer. Inte att missunna någon, jag är bara så trött på att vänta, att ha tålamod. Att vara förstående och lugn.

Att tro att snart kommer detta även till oss.

Kramar till er alla, jag är här varje dag och läser vad ni skriver!<3

• Nostalgity

Vad tror ni? Ska jag ringa hem karln ikväll, eller inorgon kväll?
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Nostalgity

Tillägga att jag bara höll mig 2 timmar och 50min innan testet.

• SecretlyMe

Man behöver inte hålla sig speciellt mycket innan testet Nostalgity :) Men för att besvara din fråga, testet är inte positivt ännu, jag gissar på att det blir positivt imorgon eller senast på fredag!

• SecretlyMe
    tillklaras skrev 2015-02-18 14:49:58 följande:

Ahmen jobbigt. Rosa på pappret idag på äl+12. Men hade jag gissat något annat ett par veckor efter op? Konstigt nog är hoppet det sista att lämna mig:)

Jag gissar mens inom 2 dagar, precis som den brukar. Nästa Bim blir ca 19:e mars, och jag hoppas innerligt att jag inte möter någon av er vid det datumet:)

Idag kom ännu ett gravidbesked och snart orkar jag inte mer. Inte att missunna någon, jag är bara så trött på att vänta, att ha tålamod. Att vara förstående och lugn.

Att tro att snart kommer detta även till oss.

Kramar till er alla, jag är här varje dag och läser vad ni skriver!<3

Attans! Men kommer mensen får du en ny och mer ärlig chans vid nästa äl. Då hoppas jag att det tar sig!

Jag har ägglossning i helgen. Jag är jättepirrig inför det. Jag vill och hoppas att det tar sig, ska hoppa på karln massor ;)
  • Nostalgity
    SecretlyMe skrev 2015-02-18 15:25:02 följande:

Man behöver inte hålla sig speciellt mycket innan testet Nostalgity :) Men för att besvara din fråga, testet är inte positivt ännu, jag gissar på att det blir positivt imorgon eller senast på fredag!

Tack för svaret. Läste nånstans att man ska hålla sig 3-4 timmar innan?

Då är det inte så stor chans ifall man har sex typ 23-24 inatt då?
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2015-02-18 15:33:47 följande:

Tack för svaret. Läste nånstans att man ska hålla sig 3-4 timmar innan?

Då är det inte så stor chans ifall man har sex typ 23-24 inatt då?

Aha, inget jag hört :o Kanske är så :) Jag tog mitt en gång efter 22 och hade kissat bara nån timme innan och fick fullt utslag. Vi hade då haft sex dagen före och jag hade precis åkt hem till mig och det försöket lyckades inte.

Hur stor chansen är för er om ni har sex ikväll vet jag inte. Din ägglossning är ju på G så kör antingen ikväll eller imorgon är min åsikt. :)
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-02-18 14:24:44 följande:

Ledsen, Pyret :/

Lizzie, Woho! Synd att mensen kom men snart får ni en "riktig" chans :D

Ja det kommer kännas skönt med en nystart av bebisverkstaden där i april, kommer vara fullt med vårkänslor och massa ny energi! :) Kommer även att prova Bisolvonmetoden då, vilket ska bli väldigt spännande :D
Svar på tråden BIM September 2014