BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Beklagar secretlyme och Eagle! Jäkla mens
Hoppas Lizzie09 att du mår illa av en bra anledning :)
Okej, idag fick jag tre graviditetsbesked, och jag gräver fasen ned mig snart! Jag känner givetvis lycka för dem (en av dem har försökt i 14 mån) men faaaaaan. Jag blir galen snart av att det tar så lång tid. Visst vi är på försök 2-3 efter op, men vi har spenderat ett år innan det med äl test, sex på beställning..ja ni fattar. Allt det var förgäves och nu kanske det tar normala 7-12 mån igen!?
Fan för idag:(
Okej, idag fick jag tre graviditetsbesked, och jag gräver fasen ned mig snart! Jag känner givetvis lycka för dem (en av dem har försökt i 14 mån) men faaaaaan. Jag blir galen snart av att det tar så lång tid. Visst vi är på försök 2-3 efter op, men vi har spenderat ett år innan det med äl test, sex på beställning..ja ni fattar. Allt det var förgäves och nu kanske det tar normala 7-12 mån igen!?
gah varför kommer mina inlägg två gånger????
Tillklaras: kram på dig. Så jobbigt med all väntan och förhoppningar. Hoppas att det går fort nu för dig att bli gravid efter op.
Själv blev det ännu en dag med tårar på jobbet. Tur att min kollega som jag delar rum med var borta. Hade telefontid idag med läkaren som utförde skrapningen skulle få svar på analysen om det är en mola eller inte. Men analysen var inte klar än, gått 4 veckor sedan och får inte börja försöka innan svaret har kommit. Vill bara att det här missfallet ska vara helt över,så vi kan försöka igen. Testade fortfarande positivt igår dock väldigt svagt men om det inte är borta om en vecka måste jag kontakta läkaren igen.
Åh shit alltså..dessa frågor.
Ingen vågar fråga mig det då vi förlorade vår bebis i dec för ett år sen, så det hjälper lite. Men jag vet att de undrar och tänker tyvärr. <3
Känner igen känslan.
Fick frågan idag från en tjej på jobbet om vi inte ska skaffa fler barn. Någon gång kanske fick jag svara... jobbigt med frågor.
Jsg förstår dig väldigt mycket:(
Att ha att göra med en belastad sjukvård är helt galet jobbigt. När det hittade något, då okänt, inuti min livmoder i dec, fick jag gå messet över en månad innan op . Jag kände mig som i ingenmansland där jag var en parentes och livet gick förbi. Jag hoppas att de analyserar snart, och att det är positiva besked! Jag håller mina tumma skithårt<3
Tillklaras: kram på dig. Så jobbigt med all väntan och förhoppningar. Hoppas att det går fort nu för dig att bli gravid efter op.
Själv blev det ännu en dag med tårar på jobbet. Tur att min kollega som jag delar rum med var borta. Hade telefontid idag med läkaren som utförde skrapningen skulle få svar på analysen om det är en mola eller inte. Men analysen var inte klar än, gått 4 veckor sedan och får inte börja försöka innan svaret har kommit. Vill bara att det här missfallet ska vara helt över,så vi kan försöka igen. Testade fortfarande positivt igår dock väldigt svagt men om det inte är borta om en vecka måste jag kontakta läkaren igen.