• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85

ÄL+7 idag. "mensvärk" och ont i ländryggen. Och så känner jag mig febrig och fryser. Kanske håller på att bli dålig?

• Lizzie09

Imorgon är det dags för test. Känner mig dock inte så supertaggad på att testa eftersom känslan säger att ett blankt test kommer stirra mig rätt upp i ansiktet. Men vi får se :)

• eagle87
    Lizzie09 skrev 2015-03-15 13:37:22 följande:

Imorgon är det dags för test. Känner mig dock inte så supertaggad på att testa eftersom känslan säger att ett blankt test kommer stirra mig rätt upp i ansiktet. Men vi får se :)

Hoppas ! !!

Jag tog min första tablett idag cd5 på min andra kur. Har inte mycket hopp.
  • eagle87

Morsdag idag.... Min man är me sin familj. Jag ensam. Kommer jag någonsin bli mamma.....

• tillklaras

Hör med! Jag har inga förhoppningar (jo, givetvis lite) men det ska bli spännande i alla fall! Hoppas för oss i morgon.

Lizzie09 skrev 2015-03-15 14:37:22 följande:

• Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-03-15 14:39:22 följande:
    Hoppas ! !!

Jag tog min första tablett idag cd5 på min andra kur. Har inte mycket hopp.
    Tack! Hoppas att tabletterna hjälper dig, håller tummarna!
  • Lizzie09
    tillklaras skrev 2015-03-15 16:56:10 följande:

Hör med! Jag har inga förhoppningar (jo, givetvis lite) men det ska bli spännande i alla fall! Hoppas för oss i morgon.

Hoppas hoppas! :) Kommer bli spännande att gå in här imorgon se ditt resultat :D
  • Lizzie09
    knaappeen skrev 2015-03-15 17:59:52 följande:

BIM idag. Känner varken ellr. De två senaste månaderna har mensen kommit 1 dag tidigt så nu kommer den väl imorn istället smile6.gif

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
    Spännande, hoppas mensen håller sig undan! När ska du testa? :)
Svar på tråden BIM September 2014