BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
ÄL+7 idag. "mensvärk" och ont i ländryggen. Och så känner jag mig febrig och fryser. Kanske håller på att bli dålig?
Imorgon är det dags för test. Känner mig dock inte så supertaggad på att testa eftersom känslan säger att ett blankt test kommer stirra mig rätt upp i ansiktet. Men vi får se :)
Imorgon är det dags för test. Känner mig dock inte så supertaggad på att testa eftersom känslan säger att ett blankt test kommer stirra mig rätt upp i ansiktet. Men vi får se :)
Morsdag idag.... Min man är me sin familj. Jag ensam. Kommer jag någonsin bli mamma.....
Hör med! Jag har inga förhoppningar (jo, givetvis lite) men det ska bli spännande i alla fall! Hoppas för oss i morgon.
Lycka till allihop
BIM idag. Känner varken ellr. De två senaste månaderna har mensen kommit 1 dag tidigt så nu kommer den väl imorn istället ![]()
Hör med! Jag har inga förhoppningar (jo, givetvis lite) men det ska bli spännande i alla fall! Hoppas för oss i morgon.
BIM idag. Känner varken ellr. De två senaste månaderna har mensen kommit 1 dag tidigt så nu kommer den väl imorn istället ![]()