BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Pyret och Tillklaras, känner ni något särskilt eller känner ni av några symtom? :)
Pyret och Tillklaras, känner ni något särskilt eller känner ni av några symtom? :)
Inte nått alls tyvärr..jag tror det blir ett nytt försök i april för mig :/
Känner inte ett skit! Kanske lite pms bara. Hur mår du? Något som är annorlunda.?
att
Håller tummarna för alla med BIM i dagarna. Själv har jag precis passerat ÄL.
Vissa har ju inga symtom alls trots graviditet, så får hoppas att det är så för er! :)
Jag känner nog inte så mycket heller. Kan få en illamåendeattack på morgonen om jag inte äter direkt och ibland har jag som mensvärk och ont i ländryggen till och från. Men tror inte att det är något av betydelse. Det enda som jag tycker är konstigt är att jag inte känner någonting alls i tuttarna. De blir Alltid jätteömma mellan ÄL och BIM. Men har tyvärr förlorat nästan allt hopp efter alla misslyckanden så tror inte att det tagit sig denna gången heller
Håller tummarna för alla med BIM i dagarna. Själv har jag precis passerat ÄL.
Just det, mensvärk vid orgasm är också något nytt. Kroppen spelar mig många spratt denna månad!
Ikväll har jag ont i ländryggen. Kan bero på att jag varit igång sen 5:30. Men liksom ont samtidigt som jag känner mig trött i ryggen.