• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Idag fick jag frågan om jag var gravid... Som ett hårt jävla slag i magen...

• SecretlyMe
    Emmissara skrev 2015-03-12 08:24:20 följande:

Okej, jag har än så länge legat mellan 35,82-36,03. Vart brukar ni ligga efter ägglossningen? 

Hm, jadu.. Alltså, det är individuellt för alla. För min del går den väl upp ungefär 0,3-0,4 grader.. Efter äl ligger jag alltså kring 36.9-37.1.
  • Emmissara
    SecretlyMe skrev 2015-03-12 14:29:13 följande:

ååh :( en sån fråga är aldrig rolig, har själv fått den frågan ganska många gånger de senaste året då vi förlovade oss för lite mer än ett år sedan + köpte hus. Från maj förra året började jag avstå får alkohol de flesta av gångerna vi var ute, jag var istället den som körde så det skapade ju ganska många frågetecken.

men kram på dig iaf <3
  • Emmissara
    SecretlyMe skrev 2015-03-12 14:43:26 följande:
    Hm, jadu.. Alltså, det är individuellt för alla. För min del går den väl upp ungefär 0,3-0,4 grader.. Efter äl ligger jag alltså kring 36.9-37.1.
    okej, hoppas jag har en kortare cykel den här gången, så jag får se hur mycket det går upp för mig. har redan fått lite mer flytningar och är bara på cykel dag 16 så det bådar ju gott iaf :D 
  • SecretlyMe
    Emmissara skrev 2015-03-12 15:00:00 följande:

ååh :( en sån fråga är aldrig rolig, har själv fått den frågan ganska många gånger de senaste året då vi förlovade oss för lite mer än ett år sedan + köpte hus. Från maj förra året började jag avstå får alkohol de flesta av gångerna vi var ute, jag var istället den som körde så det skapade ju ganska många frågetecken.

men kram på dig iaf <3

Jag fick förmodligen frågan för att jag är så fet....
  • Emmissara
    SecretlyMe skrev 2015-03-12 15:24:25 följande:
    Jag fick förmodligen frågan för att jag är så fet....
    aldrig kul att höra de oberoende vad de beror på
  • Lizzie09

Testsuget har börjat kicka in nu, måste hålla ut nåågra dagar till *smileysymbol som tuggar frenetiskt på naglarna*! Har ju lovat mig själv att inte försöka, tänka eller fokusera på graviditet denna månad men det går verkligen inte att låta bli. Längtan efter ett litet barn är så fruktansvärt stor så vad jag tidigare har lovat mig själv är som bortblåst. Så bra gick det..

• Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-03-12 14:29:13 följande:

Usch den är inte rolig.. Jag fick höra den precis efter mitt mf, det sved något så fruktansvärt så fick snabbt låsa in mig och tömma några liter tårar :(
  • Pyret 85

Varit/är väldigt lättirriterad idag vilket jag inte brukar vara. Även megaont i brösten men som jag sagt innan så brukar dom ömma mellan ÄL och mens.

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-12 19:28:58 följande:

Varit/är väldigt lättirriterad idag vilket jag inte brukar vara. Även megaont i brösten men som jag sagt innan så brukar dom ömma mellan ÄL och mens.

Spännande! Själv känner jag Ingenting i tuttarna, vilket känns jättekonstigt för jag har alltid superont mellan ÄL och mens. Tror du fortfarande att du kommer kunna hålla dig från att testa innan BIM? :)
Svar på tråden BIM September 2014