BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Idag fick jag frågan om jag var gravid... Som ett hårt jävla slag i magen...
Okej, jag har än så länge legat mellan 35,82-36,03. Vart brukar ni ligga efter ägglossningen?
ååh :( en sån fråga är aldrig rolig, har själv fått den frågan ganska många gånger de senaste året då vi förlovade oss för lite mer än ett år sedan + köpte hus. Från maj förra året började jag avstå får alkohol de flesta av gångerna vi var ute, jag var istället den som körde så det skapade ju ganska många frågetecken.
men kram på dig iaf <3
Testsuget har börjat kicka in nu, måste hålla ut nåågra dagar till *smileysymbol som tuggar frenetiskt på naglarna*! Har ju lovat mig själv att inte försöka, tänka eller fokusera på graviditet denna månad men det går verkligen inte att låta bli. Längtan efter ett litet barn är så fruktansvärt stor så vad jag tidigare har lovat mig själv är som bortblåst. Så bra gick det..
Varit/är väldigt lättirriterad idag vilket jag inte brukar vara. Även megaont i brösten men som jag sagt innan så brukar dom ömma mellan ÄL och mens.
Varit/är väldigt lättirriterad idag vilket jag inte brukar vara. Även megaont i brösten men som jag sagt innan så brukar dom ömma mellan ÄL och mens.