BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Usch idag blev det en riktig depp- och gråtdag. Varför ska det vara så jävla svårt att bli gravid för? Längtan efter barn är så stark att det värker i hela kroppen..
Tack så mycket tjejer, ni är bäst!
Lizzie: Usch för såna dagar. Men när vi väl sitter där med våran bebis i famnen kommer dessa dagar vara ett minne blott och allt kämpande kommer vara värt det. Snart är det din tur!
När jag brukar må så brukar min man säga att det är helt ok att må dåligt. Känns skönt att inte ha press på mig att alltid vara glad.
Dagen efter brukar jag känna mer hopp och orkar ta nya tag. Det är okej att må dåligt. Stor kram
Lizzie: Usch för såna dagar. Men när vi väl sitter där med våran bebis i famnen kommer dessa dagar vara ett minne blott och allt kämpande kommer vara värt det. Snart är det din tur!
När jag brukar må så brukar min man säga att det är helt ok att må dåligt. Känns skönt att inte ha press på mig att alltid vara glad.
Dagen efter brukar jag känna mer hopp och orkar ta nya tag. Det är okej att må dåligt. Stor kram
Svagt illamående ikväll. Säkert bara en tillfällighet.
Jag har provat att ta tempen varje morgon denna månad, dock började jag lite sent så första tempen blev precis innan ÄL. Tempen höjdes med 0,7 efter ÄL och igår (ÄL+6) fick jag en tempdipp på 0,3 grader. Idag höjdes den till det normala igen. Kan inte mycket alls om tempning, är det normalt att det blir så?
Jag har provat att ta tempen varje morgon denna månad, dock började jag lite sent så första tempen blev precis innan ÄL. Tempen höjdes med 0,7 efter ÄL och igår (ÄL+6) fick jag en tempdipp på 0,3 grader. Idag höjdes den till det normala igen. Kan inte mycket alls om tempning, är det normalt att det blir så?
Aha okej, tack för snabbt svar! :) Har tagit tempen samma tid och sover alltid som en stock om nätterna, så kan ju hoppas på att det kanske kan vara en implantationsdipp då :) Ja än så länge så känns det bra med tempandet! Jag har fått så osäkra tecken på när ÄL sker så hoppas på att bli säkrare med tempningen :)