• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85

Det var på tiden vi fick ett plus i tråden. Så glad för din skull tillklaras!!

• Pyret 85
    fruannie skrev 2015-03-17 11:36:04 följande:

Härliga ni verkar vara allihopa. Hoppar gärna in i bim listan o språkas vidare med er.

Har bim 23/3 tror jag. Hade lång stegring på ältesterna, 4-5 dagar. Så är osäker på vilken dag ägget verkligen släppte. Har även haft som jättejätteljusrosa flytningar sen i söndags kväll hoppas på nidis.

Även om det blir ett plus nu så kommer jag nog inte kunna glädjas förens jag får se de, har blivit lovad vul i v 6-8 då så kommer man så långt kanske man kan börja glädjas lite iaf.

Grattis till er som plussat :)

Beklagar dina mf. Kommer också oroa mig jättemycket nästa gång jag blir gravid har också två mf i bagaget. Men det tar jag när det kommer.
  • knaappeen

Nä nu börjar jag ge upp!

BIM +2 idag, testat neg med tetestlagrets stickor o även apotekets stav gav neg nyss.

Har annars perfekt regelbunden mens...

Hur stora e chanserna att det faktiskt blir ett plus sen? Plusade pp BIM+5 sist men då hade ja fler symtpom än nu...

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • Pyret 85
    knaappeen skrev 2015-03-17 16:22:41 följande:

Nä nu börjar jag ge upp!

BIM +2 idag, testat neg med tetestlagrets stickor o även apotekets stav gav neg nyss.

Har annars perfekt regelbunden mens...

Hur stora e chanserna att det faktiskt blir ett plus sen? Plusade pp BIM+5 sist men då hade ja fler symtpom än nu...

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
    Plussade du sent sist så hade jag inte gett upp hoppet än.
  • Pyret 85

Alltså jag är såååå trött. Hade kunnat somna stående. Ska tilläggas att jag sov mellan 19-05 i natt. Och fortfarande ont i ryggen. Om jag inte är gravid så är jag skengravid deluxe..

• Pyret 85

Berättade precis för sambon hur trött jag är, han svarade: du kanske är med bebis. Hm ja vi får väl se. Ska testa imorgon på ÄL +10.

• Lizzie09

Har haft molvärk och stick i livmodern under hela dagen samt ilningar i ljumskarna. Åh vad jag hoppas att det inte var ett spökstreck jag fick igår :(

Svar på tråden BIM September 2014