• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85

Där var ett svaaaagt streck på Stickan idag. På TLs och jag vet att många fått falska positiva på dom. På gravidkollens visade det inget men dom har aldrig visat tidigt för mig. Mycket sämre än andra tester fast de ska visa från samma.

Gick typ inte fånga på bild, men det redigerade tycker jag mig se nått svagt på. Syns tydligare i verkligheten.

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-18 04:44:25 följande:

Där var ett svaaaagt streck på Stickan idag. På TLs och jag vet att många fått falska positiva på dom. På gravidkollens visade det inget men dom har aldrig visat tidigt för mig. Mycket sämre än andra tester fast de ska visa från samma.

Gick typ inte fånga på bild, men det redigerade tycker jag mig se nått svagt på. Syns tydligare i verkligheten. php0o0hsR78759.jpg

Åh vad spännande Pyret, ser något svagt!
  • Lizzie09

För mig gick det åt helvete imorse. Usch, jag orkar inte med den stora besvikelsen varenda månad längre. Det är så satans jobbigt. Varför ska det vara så jävla svårt?!

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-18 07:12:34 följande:
    Åh vad spännande Pyret, ser något svagt!
    gör du?! Jag ser inget på dessa bilder, men ser på bilderna i mobilen och syns tydligare i verkligheten.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-18 07:14:12 följande:

För mig gick det åt helvete imorse. Usch, jag orkar inte med den stora besvikelsen varenda månad längre. Det är så satans jobbigt. Varför ska det vara så jävla svårt?!

<3 har du plussat tidigt förrut? Än har inte mensen kommit så håll hoppet uppe! kram till dig <3
  • Iljans
    Pyret 85 skrev 2015-03-18 07:23:37 följande:

gör du?! Jag ser inget på dessa bilder, men ser på bilderna i mobilen och syns tydligare i verkligheten.

Jag ser tyvärr inte något heller :/
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-18 07:24:18 följande:
    <3 har du plussat tidigt förrut? Än har inte mensen kommit så håll hoppet uppe! kram till dig <3
    Nu när du säger det så har jag nog faktiskt inte det. Första gången på BIM eller BIM-1, andra gången var det nog BIM+7. Senaste gången testade jag med graviditetkollens stav en hel vecka utan något positivt, sedan testade jag med ett annat test och fick plus. Och just nu testar jag också med gravidkollens stav.. Men har beställt hem nya nu så får vi se.. Tack för peppen <3
  • SRMmamma87

Stort grattis till Tillklaras! Hoppas för er andra som testar i dagarna. Ser inget på de testen upplagda för tillfället, men vi vet ju alla hur dåliga bilderna blir på familjeliv. Hoppas med all kraft ni plussar i dagarna! Kram

Svar på tråden BIM September 2014