BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Där var ett svaaaagt streck på Stickan idag. På TLs och jag vet att många fått falska positiva på dom. På gravidkollens visade det inget men dom har aldrig visat tidigt för mig. Mycket sämre än andra tester fast de ska visa från samma.
Gick typ inte fånga på bild, men det redigerade tycker jag mig se nått svagt på. Syns tydligare i verkligheten. 
Och redigerad 
Men så dåligt det syns när man postat dom här...
Där var ett svaaaagt streck på Stickan idag. På TLs och jag vet att många fått falska positiva på dom. På gravidkollens visade det inget men dom har aldrig visat tidigt för mig. Mycket sämre än andra tester fast de ska visa från samma.
Gick typ inte fånga på bild, men det redigerade tycker jag mig se nått svagt på. Syns tydligare i verkligheten. 
För mig gick det åt helvete imorse. Usch, jag orkar inte med den stora besvikelsen varenda månad längre. Det är så satans jobbigt. Varför ska det vara så jävla svårt?!
För mig gick det åt helvete imorse. Usch, jag orkar inte med den stora besvikelsen varenda månad längre. Det är så satans jobbigt. Varför ska det vara så jävla svårt?!
gör du?! Jag ser inget på dessa bilder, men ser på bilderna i mobilen och syns tydligare i verkligheten.
Stort grattis till Tillklaras! Hoppas för er andra som testar i dagarna. Ser inget på de testen upplagda för tillfället, men vi vet ju alla hur dåliga bilderna blir på familjeliv. Hoppas med all kraft ni plussar i dagarna! Kram